Sygdom = blive hjemme, eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.694 visninger
32 svar
63 synes godt om
27. juni 2013

MMOGM

Hvis i var chef, ville i så sætte pris på hvis medarbejderen kom syg på arbejde, eller ville i hellere have at h*n blev hjemme, for ikke at smitte de andre? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2013

Sander&Vitus-Mor

Mikkala91 skriver:

Hvis i var chef, ville i så sætte pris på hvis medarbejderen kom syg på arbejde, eller ville i hellere have at h*n blev hjemme, for ikke at smitte de andre? 

Snakker vi snot i halsen - eller hvad er vi ude i? :-)

Anmeld

27. juni 2013

MMOGM

VråJepsen skriver:

Snakker vi snot i halsen - eller hvad er vi ude i? :-)

Tænker bare sygdom som evt kan smitte 

Der er jo nogen som ville tage på arbejde som for eksempel er forkølede.

Anmeld

27. juni 2013

Sander&Vitus-Mor

Mikkala91 skriver:

Tænker bare sygdom som evt kan smitte 

Der er jo nogen som ville tage på arbejde som for eksempel er forkølede.

Ja jeg tager på arbejde hvis jeg har stoppet/snot så længe det ikke løbeR som 11 taller. Eller hvis jeg har hovedpine samt kriller i halsen. 

Min arbejdsgiver var da glad for en raskmelding efter halsbetændelse, selvom jeg ikke var helt på dupperne :-)

Anmeld

27. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Humn nu er jeg en af dem, hvor jeg kun bliver hjemme hvis jeg ligger med feks bræksyge osv.. Eller ting hvor man er i behandlig med pencelin

For mig er forkølelse ik sygdom, man bliver hjemme for! Vh stine

Anmeld

27. juni 2013

Wimmie

StineW79 skriver:

Humn nu er jeg en af dem, hvor jeg kun bliver hjemme hvis jeg ligger med feks bræksyge osv.. Eller ting hvor man er i behandlig med pencelin

For mig er forkølelse ik sygdom, man bliver hjemme for! Vh stine

Samme her

Ville aldrig blive hjemme pga. en alm.forkølelse.... jeg bliver let og ofte forkølet, så i så fald ville jeg slet ikke kunne passe et job

Bræksyge, influenza, voldsomme smerter....pest..... 

Anmeld

27. juni 2013

LinLin

Jeg bliver altså ikke hjemme ved forkølelse det smitter da heller ikke andre
ved diarre eller opkast - JA! Eller hvis jeg har slem halsbetændelse (hvilket jeg får 1-2 gange om året ) jeg har også lidt af meget kraftige hovedpineanfald, som nogle gange har varet to døgn! ( der har jeg også været nødt til at blive hjemme...)

Anmeld

27. juni 2013

SjeBets

jeg er personlig træt af min kollega altid kommer på arbejde syg, hun har smittet mig SÅ mange gange nu, og man har heller ikke meget ud af en syg kollega der bare hænger og så ender man alligevel med at gøre arbejdet, så heller de bare blev hjemme

Hvis jeg har feber bliver jeg hjemme, eller hvis jeg kaster op og i den dur.

Anmeld

27. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Wimmie skriver:

Samme her

Ville aldrig blive hjemme pga. en alm.forkølelse.... jeg bliver let og ofte forkølet, så i så fald ville jeg slet ikke kunne passe et job

Bræksyge, influenza, voldsomme smerter....pest..... 

Især pest!!  Vh stine

Anmeld

27. juni 2013

L&V

Kommer an på hvordan man er syg.. Nogle mener de er syge hvis de er snottet eller har ondt i hovedet det ser jeg ik som sygdom men hvis man har randskide eller influinza ja så bliver jeg hjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.