Puha, jeg syntes godt nok den "i sengen" var grov fra hans side af..
og det er ikke acceptabelt i min verden!
Vil ikke sidde at råde dig til at gå, for det er kun dig der kan mærke om det i virkeligheden er det rigtige.
Jeg var sammen med en fyr i 4 år, og han lavede virkelig ikke dagens gode gerning!! Han lavede hverken mad, ryddede op, handlede ind, gjorde rent, ja, selv VORES vasketøj skulle jeg ordne.
Selv med en slem forstuvning orkede han ikke at lette sig fra sin flade og gå ned ad trapperne og vaske tøj.
Det resulterede i at jeg var sur HVER DAG, og vi skændtes konstant over de mindste ting og han blev meget fysisk overfor mig. Vi snakkede om det mange gange, at han skulle også hjælpe til, men tit lå han bare og sov når jeg kom fra skole eller arbejde og ændrede sig aldrig! Til sidst gad jeg ikke finde mig i mere fra ham af, så fik ham til at flytte. 
Jeg var i sidste ende mere "mor" for ham, end en kæreste.
og der hvor vi var nået til, der var bare "no turning back", han ville blive ved med at se mig som hans "mor". Om jeg så ventede på ham i 10 år, så havde han ikke ændret sig. 
Han er i dag min eks, og jeg har nu fundet en sød kæreste, som er hjælpsom og behandler mig godt. 
Håber du finder ud af, hvad der er rigtigt for dig. 
Anmeld