Når lysten til at fortsætte svinder ind

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2013

grønbæk

Hej du, vil lade min mening om dit forhold være i mig selv og kun håbe på I ikke har børn!

Du skal huske du altid har et valg! Et valg har altid en konsekvens!

Men... Hvor ser du dig selv om 5 år? Sæt dig ned og tænk over dette og gå så efter det! Hvis man gør sine drømme til en plan, et valg og er målrettet, så sker det!

Ønsker dig alt mulig lykke fremover

(Psssst.... Der findes bedre mænd end din - bare lige så du ved det)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2013

B&J

Anonym skriver:

Ja men 4 år med tøj der bare bliver smidt over alt, så får jeg altså nok til sidst.. Og PRØVER virkelig at få ham til at rydde op, men jeg er IKKE hans mor og synes det er SÅ latterligt at jeg skal bede ham om hjælp i hjemmet når HAN går derhjemme og roder det til.. Jeg kommer hjem spiser går i bad ordner nogle få huslige ting og så sover jeg..

Så hvis du har et gyldent råd til hvordan jeg får ham til at hjælpe til, så sig frem.. Jeg er desperat..

Og han gør det tit med bare at gøre det når jeg ikke har lyst..

mit gylden råd KOM VÆK!

man skal ikke have sex med en når den anden partner ikke vil det er meget meget meget forkert. og lyder til i virkelig sidder fast i det her forhold, ELSKER DU HAM? eller bare trykhed ved han er der??

jeg slog op med min x fordi til sidst blev jeg næsten os hans mor ud over jeg vaskede kun mit tøj og ikke hans lavede mad til mig selv og ikke ham, sådan blev det ved, han brugte så computeren hele tiden og til sidst sov vi ikke gang sammen der røg han altså og ja jeg sad fast i forholdet og vil ønske af hele mit hjerte jeg var smuttet før...

Anmeld

27. juni 2013

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Det er jo voldtægt det der Jeg er godt nok chokeret over du finder dig i det..

Et eller andet sted er jeg vel egentlig også chokeret over mig selv.. Hvis jeg havde sat for fire år siden og havde vist hvad jeg ville blive udsat for i dette forhold, så var jeg smuttet.. Men nu er jeg gift og elsker ham jo stadig.. Og flere af tingene er kommet snigende med tiden

Anmeld

27. juni 2013

Miss-86

Ja vi elsker hinanden.. Men vi har bare snakket omkring de ting før.. Og der sker ikke rigtig nogen forbedring Har snakket om at lave et uge skema, hvori der står hvad han skal lave hvilke dage, og hvad jeg skal.. Men ved ikke om det overhovedet vil hjælpe..

Ja jeg sov og vågnede ved det.. Og var stadig meget vred på ham..

Okay, men når I stadig elsker hinanden, så synes jeg I skal arbejde på det.
Lav skema'et istedet for bare at snakke om det, prøv om det kunne virke

Ellers snak med en parterpeut, måske kunne hun/han give jer nogle gode råd og værktøjer I kunne bruge.

Neej, det kan han sku da ikke være bekendt at gøre..
Ville nok blive endnu mere rasende, hvis det var mig.

Jeg ved jo ikke, hvor længe I har været sammen og været gift..
- Men vil jeg sige, at selvom I elsker hinanden, skal DU jo vurdere med dig selv om det er noget du vil arbejde med og noget du tror vil kunne blive bedre..

Anmeld

27. juni 2013

Anonym trådstarter

grønbæk skriver:

Hej du, vil lade min mening om dit forhold være i mig selv og kun håbe på I ikke har børn!

Du skal huske du altid har et valg! Et valg har altid en konsekvens!

Men... Hvor ser du dig selv om 5 år? Sæt dig ned og tænk over dette og gå så efter det! Hvis man gør sine drømme til en plan, et valg og er målrettet, så sker det!

Ønsker dig alt mulig lykke fremover

Psssst.... Der findes bedre mænd end din - bare lige så du ved det)

Nej vi har ingen børn, endnu..

Jamen fem år fra nu.. Helt ideelt var jeg stadig gift, et par børn og hus.. Men det forudsætter jo at han ændre sig.. Hvilket jeg tvivler på at han gør..

Anmeld

27. juni 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

mit gylden råd KOM VÆK!

man skal ikke have sex med en når den anden partner ikke vil det er meget meget meget forkert. og lyder til i virkelig sidder fast i det her forhold, ELSKER DU HAM? eller bare trykhed ved han er der??

jeg slog op med min x fordi til sidst blev jeg næsten os hans mor ud over jeg vaskede kun mit tøj og ikke hans lavede mad til mig selv og ikke ham, sådan blev det ved, han brugte så computeren hele tiden og til sidst sov vi ikke gang sammen der røg han altså og ja jeg sad fast i forholdet og vil ønske af hele mit hjerte jeg var smuttet før...

Ja jeg elsker ham.. Når vi har en god dag, har vi VIRKELIG en god dag.. Vi ligner hinanden meget og har samme humor osv.. Men vores forhold er ved at være slidt op... Vi har skændes så meget på det sidste.. Mere end vi nogensinde har gjort.. Og vi får aldrig snakket ordentligt ud.. Nu er han lige kørt ud og fiske.. Så sidder alene igen i aften...

Anmeld

27. juni 2013

Miss-86

Anonym skriver:

Nej vi har ingen børn, endnu..

Jamen fem år fra nu.. Helt ideelt var jeg stadig gift, et par børn og hus.. Men det forudsætter jo at han ændre sig.. Hvilket jeg tvivler på at han gør..

Hvis du tvivler på, at han ændrer sig, er det så værd at fortsætte?

Anmeld

27. juni 2013

grønbæk

Dit liv - dit valg!

Personligt vil jeg ikke nøjes.

Hvad er det ved sådan en mand du elsker? Bare sådan et rent nysgerrigheds spørgsmål

Anmeld

27. juni 2013

Anonym trådstarter

Miss-86 skriver:

Okay, men når I stadig elsker hinanden, så synes jeg I skal arbejde på det.
Lav skema'et istedet for bare at snakke om det, prøv om det kunne virke

Ellers snak med en parterpeut, måske kunne hun/han give jer nogle gode råd og værktøjer I kunne bruge.

Neej, det kan han sku da ikke være bekendt at gøre..
Ville nok blive endnu mere rasende, hvis det var mig.

Jeg ved jo ikke, hvor længe I har været sammen og været gift..
- Men vil jeg sige, at selvom I elsker hinanden, skal DU jo vurdere med dig selv om det er noget du vil arbejde med og noget du tror vil kunne blive bedre..

Lad mig sige det sådan.. Jeg ville ønske at det bliver bedre, men jeg tvivler virkelig.. Men er villig til at prøve.. Jeg er ikke blevet gift for bare at blive skilt igen.. Jeg vil kæmpe.. Men hvornår har man kæmpet nok...`?

Anmeld

27. juni 2013

B&J

Anonym skriver:

Ja jeg elsker ham.. Når vi har en god dag, har vi VIRKELIG en god dag.. Vi ligner hinanden meget og har samme humor osv.. Men vores forhold er ved at være slidt op... Vi har skændes så meget på det sidste.. Mere end vi nogensinde har gjort.. Og vi får aldrig snakket ordentligt ud.. Nu er han lige kørt ud og fiske.. Så sidder alene igen i aften...

det må da også være hårdt kærligheden er væk hver gang der sker noget og han bare skrider som et barn uden at få det løst...

du må selv bestemme hvad du vil og ikke vil, men håber godt nok ikke i planlægger børn før i har fået 100% det her løst...

men lige meget hvad du skal til at sige fra for han skal ikke tvinge dig til sex....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.