Hvidløg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2013

EnGodMor

Fenja09 skriver:

Jeg tror også at jeg bare har helt alm. eddike i skabet, men kan godt lige overkomme at købe en anden slags hvis det skal være hehe  

Men som du også har skrevet så vil jeg også helst at det er nemt og gerne med ingredienser man allerede har

Min appelsinmarmelade i dag blev til syltede rødløg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2013

Fenja09

engodmor skriver:

Min appelsinmarmelade i dag blev til syltede rødløg

Tror aldrig jeg har smagt syltede rødløg - er det til salater eller hvad bruger du dem til?

Anmeld

28. juni 2013

EnGodMor

Fenja09 skriver:

Tror aldrig jeg har smagt syltede rødløg - er det til salater eller hvad bruger du dem til?

Jeg har heller aldrig smagt det før. En veninde sagde jeg skulle prøve. Jeg aner ikke hvad de bruges til. Men har Google frem til salater som du siger, hotdogs, burger osv

Anmeld

28. juni 2013

Fenja09

engodmor skriver:

Jeg har heller aldrig smagt det før. En veninde sagde jeg skulle prøve. Jeg aner ikke hvad de bruges til. Men har Google frem til salater som du siger, hotdogs, burger osv

Man kan også ligeså godt prøve sig frem og ellers så koster det jo ikke en formue, hvis man ikke bryder sig om det

Anmeld

28. juni 2013

EnGodMor

Fenja09 skriver:

Man kan også ligeså godt prøve sig frem og ellers så koster det jo ikke en formue, hvis man ikke bryder sig om det

Nej altså jeg havde tingene hjemme. Intet er købt for at lave det. 

Husk du skal sylte i weekenden

Anmeld

28. juni 2013

Fenja09

engodmor skriver:

Nej altså jeg havde tingene hjemme. Intet er købt for at lave det. 

Husk du skal sylte i weekenden

Ja, jeg skal sylte, men det bliver nok rykket til engang i ugen, fordi skal i Zoo i morgen og Søndag skal jeg lave 30-40 cupcakes til mandens arbejde  Men jeg har hele ugen til at sylte

Anmeld

28. juni 2013

EnGodMor

Fenja09 skriver:

Ja, jeg skal sylte, men det bliver nok rykket til engang i ugen, fordi skal i Zoo i morgen og Søndag skal jeg lave 30-40 cupcakes til mandens arbejde  Men jeg har hele ugen til at sylte

Hvor lækkert 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.