Hvidløg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2013

Fenja09

engodmor skriver:

Hov, jeg ved ikke lige hvordan jeg laver linket blåt jeg er ikke helt så go til det mobile halløj. Jeg er sgu bedre til sms

Jeg syntes det var en god nem opskrift. Jeg havde dog mine peberfrugter i saltlage fra om aften, vil næste morgen

Det er helt fint - jeg kopierede bare linket og satte ind

Tak for opskriften! Nu har jeg fået blod på tanden efter jeg så dit billede, så vil gå i gang i weekenden tror jeg!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2013

EnGodMor

Fenja09 skriver:

Siden vil ikke komme frem der er "error". Jeg kom til at tænke på fordi jeg søgte på syltede hvidløg og der stod at det kunne give "boutolisme", hvis man sylter med olie. Ved du om det er det samme med f.eks peberfrugt? Eller er det mon kombinationen af hvidløg og olie der giver det?

Jeg har godt læst det, men jeg aner det slet ikke. Jeg læste os noget med, at det var med nogle jordbakterier fra hvidløgene

Anmeld

27. juni 2013

EnGodMor

Fenja09 skriver:

Det er helt fint - jeg kopierede bare linket og satte ind

Tak for opskriften! Nu har jeg fået blod på tanden efter jeg så dit billede, så vil gå i gang i weekenden tror jeg!

Det er jo nemt nok. Specielt når jeg kan finde ud af det

Anmeld

27. juni 2013

Fenja09

engodmor skriver:

Jeg har godt læst det, men jeg aner det slet ikke. Jeg læste os noget med, at det var med nogle jordbakterier fra hvidløgene

Ja, jeg hælder også mest til at tro at det er kombinationen af hvidløg der gør at det kan give et giftigt resultat. Jeg holder mig til peberfrugter og agurker for nu og så må vi se om jeg begiver mig ud i hvidløg. Jeg læste dog at man kan bruge eddike istedet for olie og så risikere man jo intet

Anmeld

27. juni 2013

EnGodMor

Fenja09 skriver:

Ja, jeg hælder også mest til at tro at det er kombinationen af hvidløg der gør at det kan give et giftigt resultat. Jeg holder mig til peberfrugter og agurker for nu og så må vi se om jeg begiver mig ud i hvidløg. Jeg læste dog at man kan bruge eddike istedet for olie og så risikere man jo intet

Jeg fandt en opskrift der lød på 

1 liter vand

250 gram hvidvinseddike

3 spsk sukker 

1 spsk groft salt

Peberkorn og oregano

6 hele hvidløg.

Anmeld

27. juni 2013

Fenja09

engodmor skriver:

Jeg fandt en opskrift der lød på 

1 liter vand

250 gram hvidvinseddike

3 spsk sukker 

1 spsk groft salt

Peberkorn og oregano

6 hele hvidløg.

Det var da en nem og overskuelig opskrift! Det var godt jeg lige fandt dig hehe

Anmeld

27. juni 2013

EnGodMor

Fenja09 skriver:

Ha' ha ha ha ha ha ha, mine opskrifter skal være nemme og overskuelige, ellers opgiver jeg. Jeg magter ikke og skal Gøre tusinde ting, og købe halvdelen af en forretning, for at lave noget det skal helst være de ting man som regel lige har hjemme

Anmeld

27. juni 2013

EnGodMor

Fenja09 skriver:

Vil dog lige sige at jeg egentlig tror opskriften er ganske god, hvis man bruger klar eddike i stedet for hvidvinseddike

Anmeld

27. juni 2013

Fenja09

engodmor skriver:

Vil dog lige sige at jeg egentlig tror opskriften er ganske god, hvis man bruger klar eddike i stedet for hvidvinseddike

Jeg tror også at jeg bare har helt alm. eddike i skabet, men kan godt lige overkomme at købe en anden slags hvis det skal være hehe  

Men som du også har skrevet så vil jeg også helst at det er nemt og gerne med ingredienser man allerede har

Anmeld

27. juni 2013

EnGodMor

Fenja09 skriver:

Jeg tror også at jeg bare har helt alm. eddike i skabet, men kan godt lige overkomme at købe en anden slags hvis det skal være hehe  

Men som du også har skrevet så vil jeg også helst at det er nemt og gerne med ingredienser man allerede har

Sider lige nu og skal finde en nem opskrift på marmelade,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.