Så blev jeg enlig :'( :'( :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2013

aarhusmor

hvor er det synd for dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2013

VIPpigen

Anonym skriver:

Nej har slet ingen Dem jeg 'havde' var min ekskæreste s venner, så de er faldet fra, sammen med ham.

Øv. Hvis du bor i Sønderjylland må du sige til. 

Selvom det er hårdt, så kommer man altid ud på den anden side. Du venter et lille barn, selvom det er hårdt, specielt omvæltningen. Så er der ikke nogen større glæde, det første smil, den første pludren. Og aller mest af den ubegrænset kærlighed...

En dag vil lykken tilsmile dig igen, måske før end du forventer det

Anmeld

27. juni 2013

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Øv. Hvis du bor i Sønderjylland må du sige til. 

Selvom det er hårdt, så kommer man altid ud på den anden side. Du venter et lille barn, selvom det er hårdt, specielt omvæltningen. Så er der ikke nogen større glæde, det første smil, den første pludren. Og aller mest af den ubegrænset kærlighed...

En dag vil lykken tilsmile dig igen, måske før end du forventer det

Jeg bor i Sønderjylland
Ja glæder mig også rigtig meget til jeg kan holde min guldklump i armene. Men er SÅ nervøs for at jeg aldrig kommer mig over min ekskæreste, når vi hat barn sammen, og vi jo kommer til at se hinanden MANGE gange endnu

Anmeld

27. juni 2013

VIPpigen

Anonym skriver:

Jeg bor i Sønderjylland
Ja glæder mig også rigtig meget til jeg kan holde min guldklump i armene. Men er SÅ nervøs for at jeg aldrig kommer mig over min ekskæreste, når vi hat barn sammen, og vi jo kommer til at se hinanden MANGE gange endnu

Heyyy.... Sejt... Nu er Sønderjylland stor alligevel, men jeg bor i Rødekro, hvis du vil lære nogen at kende

Forstår godt din bekymring, men tror kun det er et spørgsmål om tid før kærligheden bliver til had, og derfra ligeglad. Det tager tid. Og det er svært når han stadig skal være så stor en del af jeres liv, men husk at hvis han kan klare opgaven som far, så er det ikke helt skidt.

Anmeld

27. juni 2013

Miss-86

Årh, hvor jeg føler med dig ..
Du kan ikke bebrejde dig selv, for ikke at have tænkt mere over tingene - Kærlighed gør blind!

Men, ja heldigvis har du en lille guldklump at tænke frem til

Har du ikke mulighed, for at tage hjem til nogle veninder/familie?
Så du ikke skal være alene og kan få snakket tingene lidt igennem med en, som måske kender dig og din eks?

Anmeld

27. juni 2013

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

E

Heyyy.... Sejt... Nu er Sønderjylland stor alligevel, men jeg bor i Rødekro, hvis du vil lære nogen at kende

Forstår godt din bekymring, men tror kun det er et spørgsmål om tid før kærligheden bliver til had, og derfra ligeglad. Det tager tid. Og det er svært når han stadig skal være så stor en del af jeres liv, men husk at hvis han kan klare opgaven som far, så er det ikke helt skidt.

I rødekro? ej hvor sjovt, der er jeg tit fordi mine forældre bor der. Overvejer at flytte dertil hvis ikke forholdet mellen faren og vores barn bliver som jeg troede. Men giver det lidt tid, men det er ikke rart at bo et sted hvor man intet netværk har.

Anmeld

27. juni 2013

VIPpigen

Anonym skriver:

I rødekro? ej hvor sjovt, der er jeg tit fordi mine forældre bor der. Overvejer at flytte dertil hvis ikke forholdet mellen faren og vores barn bliver som jeg troede. Men giver det lidt tid, men det er ikke rart at bo et sted hvor man intet netværk har.

Forstår jeg godt. Man er nød til at prøve, eller hvertfald finde ud af hvad man vil, når det hele lige har lagt sig

Vi flyttede herned i 2011, så jeg kender kun lidt familie fra manden. Ellers er jeg helt på bar bund... Ej, ikke helt, har lært lidt at kende, det er her det er godt at have børn, de er en fantastisk måde at møde nye mennesker på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.