Så blev jeg enlig :'( :'( :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.728 visninger
26 svar
2 synes godt om
27. juni 2013

Anonym trådstarter

Føler mig helt igennem banket. Er så knust, sidder her gravid og kan bare slet ikke se lyset for enden af tunellen, tuder og tuder og tuder, tror jeg ville kunne gøre en klud gennemblødt for derefter at vride den jeg føler mig så alene, og min ekskæreste er typen der ikke kontakter en når først han er smuttet øv øv flyttede til samme by som ham, da kærligheden gjorde mig blind, og tænkte ikke alle tingene igennem så her sidder jeg forladt, uden venner og veninder som jeg kan støtte mig op af øv hvor er det hårdt. Kan ikke overskue tanken om at 'tiden heler alle sår' .
Han er allerede ude og nyde singlelivet øv øv øv, og er både knust og rigtig jaloux over og se hvor hurtig han er om at komme vidre, har kigget på hans facebook, og har måtte slette ham, fordi det sårer mig sådan at se hvordan det bare er som om 'det var så det forhold, og den pige jeg venter barn med' og se alle de kvinder han pludselig er blevet venner med på facebook føler slet ikke jeg har betydet en skid for ham.
Jalousi, følelsen af svigt og det at være total knust er bare en så ubehagelig følelse . Selvom jeg ved der ligger en lille guldklump i min mave, er jeg bare så ulykkelig.
Vi havde alt for mange skænderier i vores forhold, og jeg kæmpede sådan for at det skulle kunne fungere, men nu gav han op
hvad skal jeg da gøre
JA! Jeg føler mig enormt ynkelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2013

wamse

Ååhh for pokker da, et kæmpe kram herfra 

En rigtig god ide, at undlade at tjekke hans profil på facebook, det kan kun gøre ondt at se på.

Anmeld

27. juni 2013

Maria-s

27. juni 2013

Koen.

Kæmpe har du brug for et par lyttende øre er du velkommen til at skrive! Du skal i hvertffald ikke føle dig helt alene

Anmeld

27. juni 2013

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Ååhh for pokker da, et kæmpe kram herfra 

En rigtig god ide, at undlade at tjekke hans profil på facebook, det kan kun gøre ondt at se på.

Ja det fandt jeg ud af og selvom vi ikke er venner, kan jeg stadig se på hans væg, så det mest ekstreme er at skulle blokere ham vi venter bare barn sammen, føler mig så hjælpeløs..

Anmeld

27. juni 2013

Anonym trådstarter

Tanja. skriver:

Kæmpe har du brug for et par lyttende øre er du velkommen til at skrive! Du skal i hvertffald ikke føle dig helt alene

Mange tak

Anmeld

27. juni 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Føler mig helt igennem banket. Er så knust, sidder her gravid og kan bare slet ikke se lyset for enden af tunellen, tuder og tuder og tuder, tror jeg ville kunne gøre en klud gennemblødt for derefter at vride den jeg føler mig så alene, og min ekskæreste er typen der ikke kontakter en når først han er smuttet øv øv flyttede til samme by som ham, da kærligheden gjorde mig blind, og tænkte ikke alle tingene igennem så her sidder jeg forladt, uden venner og veninder som jeg kan støtte mig op af øv hvor er det hårdt. Kan ikke overskue tanken om at 'tiden heler alle sår' .
Han er allerede ude og nyde singlelivet øv øv øv, og er både knust og rigtig jaloux over og se hvor hurtig han er om at komme vidre, har kigget på hans facebook, og har måtte slette ham, fordi det sårer mig sådan at se hvordan det bare er som om 'det var så det forhold, og den pige jeg venter barn med' og se alle de kvinder han pludselig er blevet venner med på facebook føler slet ikke jeg har betydet en skid for ham.
Jalousi, følelsen af svigt og det at være total knust er bare en så ubehagelig følelse . Selvom jeg ved der ligger en lille guldklump i min mave, er jeg bare så ulykkelig.
Vi havde alt for mange skænderier i vores forhold, og jeg kæmpede sådan for at det skulle kunne fungere, men nu gav han op
hvad skal jeg da gøre
JA! Jeg føler mig enormt ynkelig

Åhh søde du

Sikke en ØV situation at sidde i

En masse  I din retning. Du skal nok komme ud på den anden side, selvom det virker helt uoverskueligt lige nu.

Anmeld

27. juni 2013

Anonym trådstarter

malle23 skriver:

Åhh søde du

Sikke en ØV situation at sidde i

En masse  I din retning. Du skal nok komme ud på den anden side, selvom det virker helt uoverskueligt lige nu.

Ser frem til at jeg kommer dertil hvor alt er bedre

Anmeld

27. juni 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Ser frem til at jeg kommer dertil hvor alt er bedre

Har du ikke en god veninde eller mor du kan tage hjem til nogle dage eller bare her over weekenden så du ikke skal sidde alene med alle de tanker og følelser? 

Anmeld

27. juni 2013

lycly

Åh kæmpe kram herfra!
Du skal have lov til at græde alt det du har behov for nu, det er den eneste måde at få det bearbejdet og komme ordentligt videre - for du skal nok komme videre. Og når du trænger til en pause fra sorgen så tænk på det lille vidunder i din mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.