Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Åh nej
Kærlighed gør bare blind, nogen mere end andre. Har du slet ikke nogen i den by du er flyttet til.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Åhhh hvor er det synd. Kan du ikke tage hjem til hvor du kommer fra? Til din familie og veninder. Du skal ikke sidde alene og tænke på ham.
Kæmpe knus fra mig!
Kh. Louise
malle23 skriver: Har du ikke en god veninde eller mor du kan tage hjem til nogle dage eller bare her over weekenden så du ikke skal sidde alene med alle de tanker og følelser?
Har du ikke en god veninde eller mor du kan tage hjem til nogle dage eller bare her over weekenden så du ikke skal sidde alene med alle de tanker og følelser?
VIPpigen skriver: Åh nej Kærlighed gør bare blind, nogen mere end andre. Har du slet ikke nogen i den by du er flyttet til.
Åh kære du - du skal have lov til at græde ud og føle dig så "ynkelig" lige nu. Det skal til for, at du lige pludseligt kommer ud på den anden side
Anonym skriver: Tager hjem til min mor har slet ikke lyst til at være her, ville ønske jeg bare kunne flytte imorgen.
Tager hjem til min mor har slet ikke lyst til at være her, ville ønske jeg bare kunne flytte imorgen.
Godt du ikke skal være alene! Håber det lader sig gøre for dig, at du kan komme tilbage til dit netværk, så du ikke skal gå og være ensom.
Anonym skriver: Føler mig helt igennem banket. Er så knust, sidder her gravid og kan bare slet ikke se lyset for enden af tunellen, tuder og tuder og tuder, tror jeg ville kunne gøre en klud gennemblødt for derefter at vride den jeg føler mig så alene, og min ekskæreste er typen der ikke kontakter en når først han er smuttet øv øv flyttede til samme by som ham, da kærligheden gjorde mig blind, og tænkte ikke alle tingene igennem så her sidder jeg forladt, uden venner og veninder som jeg kan støtte mig op af øv hvor er det hårdt. Kan ikke overskue tanken om at 'tiden heler alle sår' .Han er allerede ude og nyde singlelivet øv øv øv, og er både knust og rigtig jaloux over og se hvor hurtig han er om at komme vidre, har kigget på hans facebook, og har måtte slette ham, fordi det sårer mig sådan at se hvordan det bare er som om 'det var så det forhold, og den pige jeg venter barn med' og se alle de kvinder han pludselig er blevet venner med på facebook føler slet ikke jeg har betydet en skid for ham. Jalousi, følelsen af svigt og det at være total knust er bare en så ubehagelig følelse . Selvom jeg ved der ligger en lille guldklump i min mave, er jeg bare så ulykkelig.Vi havde alt for mange skænderier i vores forhold, og jeg kæmpede sådan for at det skulle kunne fungere, men nu gav han op hvad skal jeg da gøre JA! Jeg føler mig enormt ynkelig
Føler mig helt igennem banket. Er så knust, sidder her gravid og kan bare slet ikke se lyset for enden af tunellen, tuder og tuder og tuder, tror jeg ville kunne gøre en klud gennemblødt for derefter at vride den jeg føler mig så alene, og min ekskæreste er typen der ikke kontakter en når først han er smuttet øv øv flyttede til samme by som ham, da kærligheden gjorde mig blind, og tænkte ikke alle tingene igennem så her sidder jeg forladt, uden venner og veninder som jeg kan støtte mig op af øv hvor er det hårdt. Kan ikke overskue tanken om at 'tiden heler alle sår' .Han er allerede ude og nyde singlelivet øv øv øv, og er både knust og rigtig jaloux over og se hvor hurtig han er om at komme vidre, har kigget på hans facebook, og har måtte slette ham, fordi det sårer mig sådan at se hvordan det bare er som om 'det var så det forhold, og den pige jeg venter barn med' og se alle de kvinder han pludselig er blevet venner med på facebook føler slet ikke jeg har betydet en skid for ham. Jalousi, følelsen af svigt og det at være total knust er bare en så ubehagelig følelse . Selvom jeg ved der ligger en lille guldklump i min mave, er jeg bare så ulykkelig.Vi havde alt for mange skænderier i vores forhold, og jeg kæmpede sådan for at det skulle kunne fungere, men nu gav han op hvad skal jeg da gøre JA! Jeg føler mig enormt ynkelig
stort til dig!
håber du har nogle til og støtte dig familie veninder eller noget, aldrig rart og blive alene, slet ikke når man venter sig, håber du klare den!
Moma skriver: Åh kære du - du skal have lov til at græde ud og føle dig så "ynkelig" lige nu. Det skal til for, at du lige pludseligt kommer ud på den anden side
Det gør mig ondt at høre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128