dårlig samvittighed -.-

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2013

TrineMine86

DianaRJS skriver:

sagen er den jeg en gang imellem bare ELSKER at drengene holder fri fra bhv...

men børnehaven får det til at lyde som om jeg skal have vildt dårlig samvittighed...

skal siges jeg går hjemme på ferie allerede nu, og derfor ikke ser nogen grund til at de SKAL afsted hver dag, og hvis de gerne selv vil være hjemme og hygge synes jeg det er fint og super dejligt!

men igen bhv får det til at lyde som om det er vildt dårligt af mig at beholde dem hjemme i stedet for bare at sende dem afsted.....

er det noget i andre også gør hvis i har en enkelt fridag eller hvordan?  for begynder bare at føle jeg er HELT forkert på den :/

Ved du hvad, det er DINE børn og man får vel børn fordi man gerne vil være sammen med dem, min personlige holdning er at nutidens børn er AAALT for meget i institution, så jeg synes kun det er skøønt at læse om forældre der giver sine børn fridage 

Du skal ikke have dårlig samvittighed over at tilbringe fridage med dine børn 

jeg arbejder selv kun 28 timer om ugen og min dreng holder derfor mellem 1-2 fridage hver uge og har altid gjort det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2013

Kløver

Jeg holder også fridage med mine unger indimellem det er da kun dejligt hvis man har muligheden

Anmeld

27. juni 2013

Miss-86

Jeg har ikke selv børn endnu, men jeg har lidt den holdning (da jeg har min. 1 igentlig fridag), at indimellem vil jeg da også holde barnet hjemme, men tænker også det må være rart at den ugentlige fridag, kan blive brugt på lidt husligt, uden børn omkring en..

Men jeg synes bestemt IKKE du skal have dårlig samvittighed over det .. Forstår sådan set ikke de pædagoger, der synes dit barn skal være i instution hver evig eneste gang du har fri..

Anmeld

27. juni 2013

mulle85

jeg går hjemme på barsel til September og har også holdt fridage med min store søn når han gerne har ville det, børnehaven her synes det en god ide og nu jeg skal gøre det når muligheden jo er der, så tror jeg da en del gør!

Anmeld

27. juni 2013

Mor til Ella

DianaRJS skriver:

sagen er den jeg en gang imellem bare ELSKER at drengene holder fri fra bhv...

men børnehaven får det til at lyde som om jeg skal have vildt dårlig samvittighed...

skal siges jeg går hjemme på ferie allerede nu, og derfor ikke ser nogen grund til at de SKAL afsted hver dag, og hvis de gerne selv vil være hjemme og hygge synes jeg det er fint og super dejligt!

men igen bhv får det til at lyde som om det er vildt dårligt af mig at beholde dem hjemme i stedet for bare at sende dem afsted.....

er det noget i andre også gør hvis i har en enkelt fridag eller hvordan?  for begynder bare at føle jeg er HELT forkert på den :/

Nej, det synes jeg bestemt ikke de gør oppe ved os de siger bare nej hvor hyggeligt

jeg har fri hver tirsdag, og da jeg ofte først er hjemme når Ella sover eller lige før puttetid, ville jeg gerne holde hende hjemme fast hver tirsdag, men har måtte erfarer at Ella trives bedst hvis det er ens hver dag! 

Holder hende stadig hjemme en gang i mellem men ikke hver uge.

Anmeld

27. juni 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Mens jeg har gået hjemme på barsel, har thea tit haft fri mindst 1 dag i løbet af ugen. Nu er jeg lige startet nyt vikariatet og der har jeg også fri i løbet af ugen, så hvis jeg føler for det holder vi stadig fri!! 

Faktisk var thea kun i børnehave 2 dage i sidste uge, og de andre dage holdt hun familie hygge fri.

Det er da bare ren luksus, når man har mulighed for at holde Extreme fri med ungerne!! Vh stine

Anmeld

27. juni 2013

Youngster

Jeg synes kun det er mega fedt, at du holder dine unger hjemme når du selv er hjemme Min mor har været dagplejemor næsten alt den tid jeg boede hjemme, og jeg så SÅ mange forældre der havde deres barn i institution fra åben til luk. Én ting er, at man kan være nødt til det pga. sit job, men der var mange forældre der gjorde det når de havde fridage eller ferie. Jeg synes personligt ikke at man sætter børn i verden for at få dem passet - når man selv har fri.. Så det er super, du har dem hjemme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.