Andre med b-menneske tumlinge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2013

Maja_4000

Caroline er på samme måde .. Vi har DESVÆRRE ikke muligheden for at lade hende sove længe, da vi er nødt til at aflevere senest 7.30 :/ men her i ferien har hun slet til klokken ni de fleste dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg ved hvad du mener, for det kan faktisk være svært at aktivere sådan et barn, hvis man selv har en dag, hvor man ikke har behov for der skal ske noget hele tiden

Men jeg kom også til at tænke på i aftes.. Vi kæmpede og kæmpede, og til sidst fik hun lov til at komme op, omkring kl 20, hvor hun lige fik en lille bid mad (nok dumt, men hvad fanden), og der sad hun og hyggede og snakkede med farmand i køkkenet til cirka 20.30. Så børstede jeg tænder på hende igen, lagde hende i seng og sang godnatsang, og så lagde hun sig til at sove med det samme. Så det kunne godt tyde på, at hun bare er kommet for tidligt i seng

Anton får også altid lidt ekstra mad inden han skal sove. Han er altid lidt sulten sidst på aftenen, men spiser også sjældent store mængder til aftensmaden. Når han så ikke sover 1 time efter, så bliver han sulten igen. Vi kan godt glemme aaaalt om at putte kl 19. Her sover han pt. mellem 21-22. Nogle gange senere. Det er så lidt for meget, så vi prøver at lande omkring kl 21. Jeg går hjemme og passer ham, så skal ikke tænke på DP endnu. Men det kommer til efteråret. Så må vi se.

Anmeld

26. juni 2013

twinny

Drengene er b mennesker efter deres mor. 

Her kommer de i seng 20.30 - 21 og sjældent 21.30 når vi har gæster. Så er de ikke til at nedlægge.  . Og de sover til 7.30 - 8.00

vi havde en kamp hver aften, hvis de blev lagt før også sov de først 22. Nu går det fint. Men vi er os på selv studie så de kan blive afleveret senere. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.