Er chancerne dårligere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2013

CH2012

Rødhætte skriver:

Jeg havde en cyklus på 43 dage og havde æl på dag 23. Det er klart at nu længere cyklusen er, jo længere er der imellem chancerne. Her tog det 6 mdr inden der var gevinst

Det er rigtigt... Okay... Jeg er igang med min 5. cyklus. Er spændt på hvornår det sker, men ved også godt at "stress" og for mange tanker kan sænke processen. Og synes også det går bedre med at tage det lidt mere stille og roligt... Det var ikk så nemt de to første cyklusser.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2013

CH2012

Holbæktrunten skriver:

Nej - min cyklus så sådan ud... Blev gravid i 1 hug med storebror og 2 hug med lillesøster i maven ( vidste sexede ikke omkring æl i første cyklus med lillesøster, så vidste den ikke ville være der)

Tillykke med graviditeten

Okay, tak for svar. Synes dog bare min cyklus driller rigtig meget... Svinger meget. Har været efter pillestop: 29, 29, 36 og 43. Så de 35 dage er et gennemsnit... 

Anmeld

26. juni 2013

Rødhætte

CH2012 skriver:

Det er rigtigt... Okay... Jeg er igang med min 5. cyklus. Er spændt på hvornår det sker, men ved også godt at "stress" og for mange tanker kan sænke processen. Og synes også det går bedre med at tage det lidt mere stille og roligt... Det var ikk så nemt de to første cyklusser.

Kender det alt for godt. Synes jeg blev mere og mere utålmodig som tiden gik. Vi vil også snart igang med pb nr 2 og er også spændt på hvor længe det vil tage. 

Bruger du æl test? Det gjorde jeg og det hjalp til de 2 streger

Anmeld

26. juni 2013

Kløver

CH2012 skriver:

Ja, det giver jo ganske god mening. Synes bare det er meget forvirrende at man læse så mange forskellige ting. Men det du skriver giver god mening

Kan jeg godt forstå, tror også det kan være individuelt fra person til person

Anmeld

26. juni 2013

CH2012

Rødhætte skriver:

Kender det alt for godt. Synes jeg blev mere og mere utålmodig som tiden gik. Vi vil også snart igang med pb nr 2 og er også spændt på hvor længe det vil tage. 

Bruger du æl test? Det gjorde jeg og det hjalp til de 2 streger

Nej, det har jeg faktisk ikk brugt. Men ved heller ikk om jeg vil bruge det endnu. Jeg tror jeg ser tiden an... Vil sådan set gerne fokusere på at tabe mig, og hvis jeg så bliver gravid i mellemtiden, hvis man kan sige det sådan, så vil jeg være ovenud lykkelig, men hvis ikke, så koncentrere jeg mig om mit vægttab  Det lyder lidt firkantet måske, men vil ikk risikere at hele mit liv kommer til at handle om at prøve på at få baby med risiko for at det så udskyder "projektet" yderligere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.