Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er chancerne for at blive gravid dårligere, hvis man har en cyklus på omkring 35 dage, og dermed ægløsning først på omkring 21. dagen?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Håber jeg da ikke da min cyklus er 36 dage blev gravid ved andet forsøg med pergotime til at modne mine æg da jeg har PCO
CH2012 skriver: Er chancerne for at blive gravid dårligere, hvis man har en cyklus på omkring 35 dage, og dermed ægløsning først på omkring 21. dagen?
Nej det vil jeg ikke mene. Bare ens cyklus er regelmæssig så man ved hvornår Æl falder.
Nej det ville jeg ikke sige. Jeg blev gravid selvom min menstruation kom som det passede den (ofte 20 dage forsent)
Wampires skriver: Håber jeg da ikke da min cyklus er 36 dage blev gravid ved andet forsøg med pergotime til at modne mine æg da jeg har PCO
Mange tak for svar Det håber jeg godt nok heller ikk...
esioul skriver: Nej det vil jeg ikke mene. Bare ens cyklus er regelmæssig så man ved hvornår Æl falder.
Mange tak for svar Ja, det håber jeg også... Nu har jeg godt nok ikk brugt ægløsningstest, men har haft smerter lørdag og en bittesmule igår, som jeg synes føles som ægløsningssmerter... Krydser for den er der denne gang
MorTilMalucca skriver: Nej det ville jeg ikke sige. Jeg blev gravid selvom min menstruation kom som det passede den (ofte 20 dage forsent)
Okay - og uden hjælp? Gjorde I brug af ægløsningstest? Mange tak for svar
Altså jeg havde så lang en cyklus og blev gravid på 14 dage, så i mit tilfælde var chancerne ikke dårligere
Man plejer at sige at hvis du ved hvornår ægløsning er så er chancerne kun mindre hvis du har en cyklus over 60 dage
CH2012 skriver: Okay - og uden hjælp? Gjorde I brug af ægløsningstest? Mange tak for svar
Ja, uden hjælp. Dog 6 måneder efter en MA
Vi brugte ikke ægløsningsteste da jeg blev gravid men havde gjort det nogle måneder før. Jeg testede positiv på en ægløsningstest haha
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128