Er chancerne dårligere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.110 visninger
24 svar
4 synes godt om
24. juni 2013

CH2012

Er chancerne for at blive gravid dårligere, hvis man har en cyklus på omkring 35 dage, og dermed ægløsning først på omkring 21. dagen?    

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Håber jeg da ikke da min cyklus er 36 dage blev gravid ved andet forsøg med pergotime til at modne mine æg da jeg har PCO

Anmeld

24. juni 2013

esioul

CH2012 skriver:

Er chancerne for at blive gravid dårligere, hvis man har en cyklus på omkring 35 dage, og dermed ægløsning først på omkring 21. dagen?    

Nej det vil jeg ikke mene. Bare ens cyklus er regelmæssig så man ved hvornår Æl falder.

Anmeld

24. juni 2013

M&N

Nej det ville jeg ikke sige. Jeg blev gravid selvom min menstruation kom som det passede den (ofte 20 dage forsent) 

Anmeld

24. juni 2013

CH2012

Wampires skriver:

Håber jeg da ikke da min cyklus er 36 dage blev gravid ved andet forsøg med pergotime til at modne mine æg da jeg har PCO

Mange tak for svar Det håber jeg godt nok heller ikk...

Anmeld

24. juni 2013

CH2012

esioul skriver:

Nej det vil jeg ikke mene. Bare ens cyklus er regelmæssig så man ved hvornår Æl falder.

Mange tak for svar
Ja, det håber jeg også... Nu har jeg godt nok ikk brugt ægløsningstest, men har haft smerter lørdag og en bittesmule igår, som jeg synes føles som ægløsningssmerter... Krydser for den er der denne gang

Anmeld

24. juni 2013

CH2012

MorTilMalucca skriver:

Nej det ville jeg ikke sige. Jeg blev gravid selvom min menstruation kom som det passede den (ofte 20 dage forsent) 

Okay - og uden hjælp? Gjorde I brug af ægløsningstest?

Mange tak for svar

Anmeld

24. juni 2013

StudPsyk

CH2012 skriver:

Altså jeg havde så lang en cyklus og blev gravid på 14 dage, så i mit tilfælde var chancerne ikke dårligere  

Anmeld

24. juni 2013

mpr

CH2012 skriver:

Man plejer at sige at hvis du ved hvornår ægløsning er så er chancerne kun mindre hvis du har en cyklus over 60 dage

Anmeld

24. juni 2013

M&N

CH2012 skriver:

Okay - og uden hjælp? Gjorde I brug af ægløsningstest?

Mange tak for svar

Ja, uden hjælp. Dog 6 måneder efter en MA

Vi brugte ikke ægløsningsteste da jeg blev gravid men havde gjort det nogle måneder før. Jeg testede positiv på en ægløsningstest haha 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.