Noget man kan gøre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2013

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

Spøgelser måske

Hehe jeg tvivler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2013

holmejen

Nu ved jeg jo selvfølgelig ikke hvordan dit køkken ser ud, men kan det være røget ned fra ovenpå køkkenskabene? Måske den har ligget der fra før du flyttede ind?? Ved fra da jeg flyttede ind i min lejlighed lå der nogen gamle ting ovenpå skabene, som også var beskidte og indsmurte, på samme måde som du beskriver den gardin stang.. jeg håber da det er tilfældet,da det andet er lidt skræmmende..

Anmeld

24. juni 2013

Anonym trådstarter

holmejen skriver:

Nu ved jeg jo selvfølgelig ikke hvordan dit køkken ser ud, men kan det være røget ned fra ovenpå køkkenskabene? Måske den har ligget der fra før du flyttede ind?? Ved fra da jeg flyttede ind i min lejlighed lå der nogen gamle ting ovenpå skabene, som også var beskidte og indsmurte, på samme måde som du beskriver den gardin stang.. jeg håber da det er tilfældet,da det andet er lidt skræmmende..

Hmmm, jeg har ting liggende oven på, så tvivler, men må lige lure her senere når vi har spist
Kunne være skønt hvis du havde ret

Anmeld

24. juni 2013

Muhmi

Hold da helt op, jeg havde da lagt en or'nli kage i bukserne hvis jeg havde opdaget sådan noget! 

Godt det da bare er en klam gardinstang der er blevet lagt hos dig, men hvorfor!? Hmmm... Ej det er sgu underligt  Godt der ikke er sket dig noget!

Anmeld

24. juni 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Hold da helt op, jeg havde da lagt en or'nli kage i bukserne hvis jeg havde opdaget sådan noget! 

Godt det da bare er en klam gardinstang der er blevet lagt hos dig, men hvorfor!? Hmmm... Ej det er sgu underligt  Godt der ikke er sket dig noget!

Præcis, hvorfor?!
Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.