Noget man kan gøre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2013

serinasmor

Anonym skriver:

Det er lejebolig, så kan ikke bare skiftelåsen

Du må gerne skifte lås, selv om det er en lejebolig. Udlejer kan ikke kræve at få en nøgle Du kan gemme gammel lås og nøgle og sætte det i igen, når du en dag flytter derfra.

Herudover ville jeg huske at låse døren fra nu af.

Men virkelig ubehagelig oplevelse er det da.

Omvendt har jeg hørt om rigtig mange fuldemandshistorier med folk der er gået ind i en forkert opgang og endt i en forkert lejlighed (som de troede var deres) for derefter at falde i søvn på sofaen. De er typisk blevet vækket af lejlighedens retmæssige beboere næste morgen. Alle chokkede, men ingen er kommet noget til og alle har lært at låse døren herefter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2013

Kildebakken

Kan det være fulde studenter, som har været på spil, når nu der ikke er taget noget:-)

Synes jeg kan huske en noget tåget historie om nogle overstadige unge mennesker ( ingen nævnt ingen glemt) som byttede rundt folks potteplanter.

Men det er jo snart mange år siden...

Anmeld

24. juni 2013

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Jo det kan du. Hvis udlejer mener han har krav på en nøgle, så kan du jo sende en til ham.
Men det har han faktisk heller ikke. Han har kun krav på at kunne komme ind i din lejlighed hvis der er noget galt, såsom at der er sket noget med vandet, så det flyder osv.

Okay, må lige tale med min vicevært

Anmeld

24. juni 2013

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Du må gerne skifte lås, selv om det er en lejebolig. Udlejer kan ikke kræve at få en nøgle Du kan gemme gammel lås og nøgle og sætte det i igen, når du en dag flytter derfra.

Herudover ville jeg huske at låse døren fra nu af.

Men virkelig ubehagelig oplevelse er det da.

Omvendt har jeg hørt om rigtig mange fuldemandshistorier med folk der er gået ind i en forkert opgang og endt i en forkert lejlighed (som de troede var deres) for derefter at falde i søvn på sofaen. De er typisk blevet vækket af lejlighedens retmæssige beboere næste morgen. Alle chokkede, men ingen er kommet noget til og alle har lært at låse døren herefter

Okay, så må jeg lige tale med viceværten

Ja, rigtig ubehageligt.

Hmm jeg undres bare over vi intet har hørt, men kan jo håbe det bare er det

Anmeld

24. juni 2013

Anonym trådstarter

Kildebakken skriver:

Kan det være fulde studenter, som har været på spil, når nu der ikke er taget noget:-)

Synes jeg kan huske en noget tåget historie om nogle overstadige unge mennesker ( ingen nævnt ingen glemt) som byttede rundt folks potteplanter.

Men det er jo snart mange år siden...

Jeg skal ikke udelukke det, undres bare over at jeg INTET har hørt
Men dårlig joke

Anmeld

24. juni 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal tænke eller tro.
Jeg opdagede her til morgen noget jeg finder meget ubehageligt.
Står i mit køkken, da jeg opdager en fremmede gardinstang liggende på mit køkkenbord. Den ligger oven på et par bananer jeg ved jeg lagde lige inden jeg gik i seng. Har aldrig i mit liv før set den gardinstang!
Ringer straks til min kæreste pg spørger ham om han kender noget til den, hvilket han ikke gør.
Han spørger til om jeg har haft døren låst i nat og jeg siger ja selvfølgelig tager i døren og opdager at det har jeg IKKE!

Jeg kan ikke se jeg mangler noget nogen steder, men jeg VED det ikke er min gardinstang og jeg ved at den ikke var der da vi gik i seng!

Men hvor en i H kommer den fra?!
Den er er gammel og nikotin indsmurt og jeg ryger IKKE!

Den lå lige der midt i mit køkken!
B
Jeg har det så skidt med det hele og aner ikke hvad jeg skal tænke eller tro!

Hahaha det er faktisk ret skummelt...

Anmeld

24. juni 2013

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

Hahaha det er faktisk ret skummelt...

Ja, det er totalt sært
Føler mig som en total idiot.
Men jeg VED det ikke er min.

Anmeld

24. juni 2013

Majbrit P

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal tænke eller tro.
Jeg opdagede her til morgen noget jeg finder meget ubehageligt.
Står i mit køkken, da jeg opdager en fremmede gardinstang liggende på mit køkkenbord. Den ligger oven på et par bananer jeg ved jeg lagde lige inden jeg gik i seng. Har aldrig i mit liv før set den gardinstang!
Ringer straks til min kæreste pg spørger ham om han kender noget til den, hvilket han ikke gør.
Han spørger til om jeg har haft døren låst i nat og jeg siger ja selvfølgelig tager i døren og opdager at det har jeg IKKE!

Jeg kan ikke se jeg mangler noget nogen steder, men jeg VED det ikke er min gardinstang og jeg ved at den ikke var der da vi gik i seng!

Men hvor en i H kommer den fra?!
Den er er gammel og nikotin indsmurt og jeg ryger IKKE!

Den lå lige der midt i mit køkken!
B
Jeg har det så skidt med det hele og aner ikke hvad jeg skal tænke eller tro!

Måske lå den udenfor din dør, og så har en bekendt eller en god nabo måske været inde og ligge den der? eller også er der en der er gået forkert..

Synes måske du skal spørger naboerne om de har set/hørt noget, eller været udsat for noget lignende. 

Anmeld

24. juni 2013

Anonym trådstarter

Three little steps skriver:

Måske lå den udenfor din dør, og så har en bekendt eller en god nabo måske været inde og ligge den der? eller også er der en der er gået forkert..

Synes måske du skal spørger naboerne om de har set/hørt noget, eller været udsat for noget lignende. 

Jeg tvivler kraftigt på mine naboer ville gå ind i min lejlighed midt om natten
Gik i seng 23.30 og der lå den der ikke.
Jeg er rimlig ny her og der er ikke rigtig det store naboskab her
Men jeg vil høre viceværten af i morgen, han er altid sød

Anmeld

24. juni 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Ja, det er totalt sært
Føler mig som en total idiot.
Men jeg VED det ikke er min.

Spøgelser måske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.