Noget man kan gøre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.122 visninger
34 svar
3 synes godt om
24. juni 2013

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal tænke eller tro.
Jeg opdagede her til morgen noget jeg finder meget ubehageligt.
Står i mit køkken, da jeg opdager en fremmede gardinstang liggende på mit køkkenbord. Den ligger oven på et par bananer jeg ved jeg lagde lige inden jeg gik i seng. Har aldrig i mit liv før set den gardinstang!
Ringer straks til min kæreste pg spørger ham om han kender noget til den, hvilket han ikke gør.
Han spørger til om jeg har haft døren låst i nat og jeg siger ja selvfølgelig tager i døren og opdager at det har jeg IKKE!

Jeg kan ikke se jeg mangler noget nogen steder, men jeg VED det ikke er min gardinstang og jeg ved at den ikke var der da vi gik i seng!

Men hvor en i H kommer den fra?!
Den er er gammel og nikotin indsmurt og jeg ryger IKKE!

Den lå lige der midt i mit køkken!
B
Jeg har det så skidt med det hele og aner ikke hvad jeg skal tænke eller tro!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2013

lottemusen

Anonym skriver:

Hej piger.

Står i mit køkken, da jeg opdager en fremmede gardinstang liggende på mit køkkenbord. Den ligger oven på et par bananer jeg ved jeg lagde lige inden jeg gik i seng. Har aldrig i mit liv før set den gardinstang!
Ringer straks til min kæreste pg spørger ham om han kender noget til den, hvilket han ikke gør.
Han spørger til om jeg har haft døren låst i nat og jeg siger ja selvfølgelig tager i døren og opdager at det har jeg IKKE!

Jeg kan ikke se jeg mangler noget nogen steder, men jeg VED det ikke er min gardinstang og jeg ved at den ikke var der da vi gik i seng!

B

Det lyder ikke særlig behageligt! 

Hvis du har mistanke om at der har været fremmede i dit hjem i løbet af natten, så synes jeg du skal ringe til politiet.

Desværre dækker forsikringen ikke, da døren ikke har været låst. Men derfor kan det alligevel godt være trygt, lige at få politiet til at kigge på det!

Anmeld

24. juni 2013

Anonym trådstarter

lottemusen skriver:

Det lyder ikke særlig behageligt! 

Hvis du har mistanke om at der har været fremmede i dit hjem i løbet af natten, så synes jeg du skal ringe til politiet.

Desværre dækker forsikringen ikke, da døren ikke har været låst. Men derfor kan det alligevel godt være trygt, lige at få politiet til at kigge på det!

Jeg kan ikke se noget skulle være taget. Men hvorfor har de lagt den der?!
Det er SÅ mærkeligt.
Hvis ikke jeg vidste med 100 % sikkerhed den ikke er min villle jeg tror jeg var fuld af løgn!

Anmeld

24. juni 2013

aarhusmor

Du skal ringe til politiet. Nogen har jo lagt den der og måske kan politiet sige hvor de er kommet ind.

Anmeld

24. juni 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Hej piger.

B

sikker på du ikke er begyndt at gå i søvne? kunne godt ske du skulle rundt til naboerne og høre om de mangler en gardinstang )

men nej jeg ville da også helt sikkert ringe til politiet og fortælle dem hvordan og hvorledes, sige du føler dig utryg ved det hele...

dog fortælle at der ikke er taget noget, men at der har været en fremmed i dit hjem....

Anmeld

24. juni 2013

Bshizzle

Kontakt politiet hvis du er usikker! 

Kan være de kan se noget du ikke har opdaget. 

Anmeld

24. juni 2013

Anonym trådstarter

Jeg kontaktede politiet, men da der ikke er en opbrækket dør eller noget der mangler gør de intet

Anmeld

24. juni 2013

Laulund87

Nøj hvor ubehageligt!

Husk at låse din dør fremover!

Anmeld

24. juni 2013

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Du skal ringe til politiet. Nogen har jo lagt den der og måske kan politiet sige hvor de er kommet ind.

Politiet ville intet gøre, da der ikke var indbrud og intet manglede.

Anmeld

24. juni 2013

Anonym trådstarter

DianaRJS skriver:

sikker på du ikke er begyndt at gå i søvne? kunne godt ske du skulle rundt til naboerne og høre om de mangler en gardinstang )

men nej jeg ville da også helt sikkert ringe til politiet og fortælle dem hvordan og hvorledes, sige du føler dig utryg ved det hele...

dog fortælle at der ikke er taget noget, men at der har været en fremmed i dit hjem....

Hehe det tvivler jeg på

Politiet vil intet gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.