Jeg føler at folk vender mig ryggen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2013

gonefishing

Muhmi skriver:

Undskyld, men hvad havde du forventet?

Synes du selv det er i orden at du føler du har ret til at blande dig i andres liv? Er hun ikke din veninde? Skal du så ikke støtte hende istedet for at sige hendes fokus er helt fordrejet?

Igen, jeg prøver altså ikke at bonke dig i hovedet eller "sætte dig på plads" men jeg kan vitterligt ikke forstå hvorfor du føler det er ok at du blander dig?

Her må jeg bakke dig op.
1. man skal ikke begynde at blande sig i hvad andre vælger at gøre.
2. det lyder som en tøsefornærmet kæreste og et lidt usundt forhold.
3. én ting er at man er ked af det, men hvis man udelukkende vil havde "Kys og kram" og ikke tør hører andres mening, så burde man ikke lave en debat et sted med så mange forskellige folk man ikke kender... Og det må man respektere!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2013

gonefishing

Carina:-) skriver:

En god veninde siger tingene som de er .

Hun lader ikke som ingenting når f.eks et barn bliver sat til side.

Hun "blander" sig netop fordi hun er en god veninde.

Jeg ved at når mine tætte veninder siger noget ,så er det fordi de vil mig eller min familie det bedste.

Og hvis man har det sådan at man bliver fornærmet ,så er det jo tit fordi man jo godt ved der er noget om snakken 

Kommer vel også an på hvordan man blander sig hvis en veninde ringede op til mig og sagde : "jeg synes du går for meget i byen, tænk på dit barn!" (som ts skriver hun har sagt) så ville jeg sgu også blive sur.

Anmeld

24. juni 2013

Carina:-)

Flodkilling skriver:

Kommer vel også an på hvordan man blander sig hvis en veninde ringede op til mig og sagde : "jeg synes du går for meget i byen, tænk på dit barn!" (som ts skriver hun har sagt) så ville jeg sgu også blive sur.

Det ville jeg ikke,men jeg ved også at mine veninder kun ville sige sådan hvis der er noget om snakken 

Anmeld

24. juni 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hej alle.

Jeg burde egentlig sove, men jeg er ked af det, ikke græde færdig ked af det, men frustreret ked af det.

Jeg føler at folk støtter mig længere og det kan jeg ikke lide.

Min kæreste blev sur på mig i dag, fordi jeg husker en cirkus tur med ham, han ikke kan huske, derfor spirer ide'en om at jeg har været ham utro. Det lyder som lidt, men sagen er at han fx også har en mistanke om at vores søn ikke er hans barn fordi at jeg var gravid da vi var gået fra hinanden. Og jeg kan godt mærke at han sommetider giver mig små stikpiller om det.

Min veninde som jeg har haft i mange år, og som i alle de år har været som en søster for mig, er nu små sur på mig fordi jeg ringede og fortalte at jeg synes hun går meget i byen og at hun også skal huske hendes smukke dreng, og det siger jeg kun fordi jeg er bange for hendes søns velfærd, hun har løsrevet sig fra drengens far samt fået sig en ny kæreste relativt hurtigt, og nu bruger hun al tid med ham den nye, tager i byen ofte, og bruger mange dage om ugen hos ham eller med ham, hvor drengen bliver passet af hans far.

Der er så meget modstand i mit liv lige nu så jeg ønsker egentlig ikke at folk skal fortælle mig at jeg skal blande mig udenom.

Jeg har brug for at folk lige giver mig en pause.

Nu er jeg græde færdig.

Hvis jeg var din veninde var jeg blevet stang tosset.. Det rager jo ikke dig.. Råd kan komme hvis man spørger..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.