M (: skriver:
Øv, det er altså bare træls at det amning skal være sådan en kamp.. Vil du forsøge dig med amning denne gang?
Ja, det er smadder træls, at de bliver født med så sarte små maver.. 
Hvor stor skønner de den nu? Og hvordan er det i forhold til Daniel på samme tidspunkt?
Hihi kan godt forestille mig at man er mere afslappet 2. gang.. Hvis det holder stik, har vi intet klart, når vi en gang skal have en 2'er.. Vi var jo ikke klar på Hjaltes ankomst! 
Jeg må indrømme at jeg denne gang ikke vil gå ret længe før jeg supplerer med MME, hvis det bliver nødvendigt.
Men prøver da lige med amningen først, men det er ikke en kamp jeg vil bruge alt for mange kræfter på.
Jeg var til skanning i mandags, og der blev den skønnet til at være 1800 gram. Så vidt jeg kan se er det en smule i den lave ende, men inden for normalen, så det er jo fint.
Jeg kan faktisk ikke huske hvordan det var med Daniel, men mener også han var meget normal. Det var først til sidst han blev en smule større end gennemsnittet 
Jeg tror også at man tager det hele lidt mere afslappet anden gang, fordi man ved hvad der sker, og man mangler jo ikke rigtig noget, som man gjorde første gang 
Vi når det nok, jeg skal ligge på sygehuet i 3 dage efter fødslen, så hvis det går helt galt, må vi lige få min mor til at vaske noget tøj til den lille 
Anmeld