Hjaltes 3 mdrs. update (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2013

Miss-86

Hvor lyder det godt

Man kan rigtig se, hvor glad du er på billedet, virkelig skønne billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2013

M (:

Rikke2404 skriver:

God update  Dejligt at det går godt! Hvor ser han da bare SÅ glad og tilfreds ud 

Ja, han er en meget glad og smilende lille dreng! 

Anmeld

30. juni 2013

M (:

Juliekp skriver:

Sikke en dejlig update og super lækker dreng  Han har da fået en rigtig flot vægt, hvor er han dygtig! Og det er mor selvfølgelig også 

Ja, det er en stor lettelse, at han ENDELIG tager nok på, og at SP er tilfreds med ham (os).. Det har taget sin tid, men nu er der langt om længe tid og overskud til at nyde min lille dreng uden de mange bekymringer.. 

Anmeld

30. juni 2013

M (:

emmagirl skriver:

Fantastisk update og virkelig skønne billeder Han er bare for dejlig! 

Tusind tak! 

Uha, nu varer det ikke længe før du får lillemanden i armene!  Skal nok sende lidt ve-støv i din retning om en uges tid! 

Anmeld

30. juni 2013

M (:

Frk-Lotusblomst skriver:

Skøn opdate søde.. og han er bare så lækker

Tusind tak - vi må snart ses. Vi skal måske ud i sommerhuset i uge 29/30, måske det kan lade sig gøre?

Anmeld

30. juni 2013

mommy1991

M (: skriver:

Tusind tak! 

Uha, nu varer det ikke længe før du får lillemanden i armene!  Skal nok sende lidt ve-støv i din retning om en uges tid! 

Hehe, mange tak Jeg skal fotograferes ved Desirae i dag - det kan være det sætter noget i gang ligesom ved dig Ej, håber han lige venter i hvertfald en uge  

Anmeld

30. juni 2013

M (:

Super dejligt med en opdate! hvor ser han skøn ud

det lyder som en hård kamp med MM, sejt af dig at du har kæmpet så meget!! håber det går bedre fremover med den lille mave

Tusind tak, men har ikke følt, at jeg har kunnet vælge anderledes.. Vi kæmper staidig, og han får nu 1/2 MM og halv MME.. Men kan godt mærke at produktionen falder, og at det snart er en stakket frist.. Men 3 mdr. fuld mm og 4 mdr. med 50-100% synes jeg egentlig er ok..

Og derudover er der en maaaasse mælk på frys, så der også er til ham, når han skal på overgangskost. SP mener, at det er bedre for maven at give ham MM sammen med grøden, da det vil opveje det ekstra arbejde, hans lille mave bliver udsat for.. (: 

MEN movicolen har helt klart hjulpet, så nu er den lille mand igen glad og tilfreds der meste af tiden (:

Anmeld

30. juni 2013

M (:

AnnL skriver:

Skøn update og dejlig dreng

Tusind tak! 

Anmeld

30. juni 2013

M (:

Sikke en skøn dreng 

Dejligt at det går godt, selvom det har været hårdt 

Det med maven kender vi godt. Daniel fik også problemer, da vi måtte begynde at suppelere med MME, og til sidst måtte bruge det fuldt ud. Men 2 gange med akupressur, så havde han det godt og vi kunne med glæde smide medicinen ud 

Det har været smadder hårdt, men han er helt klart det hele værd! 

Hvorfor gik I på MME? 

Her hjælper movicolen VILDT godt, så håber, at vi med tiden "bare" kan trappe ham ud, og at hans mave lærer at fordøje det.. Vi er stadig kun på 1/2 MM og halv MME, men mælken er begyndt at svinde, så det er nok en stakket frist. 

Men  der en maaaasse mælk på frys, så der også er til ham, når han skal på overgangskost. SP mener, at det er bedre for maven at give ham MM sammen med grøden, da det vil opveje det ekstra arbejde, hans lille mave bliver udsat for.. (: 

Hvordan går det med dig og den lille i maven? Er I ved at være klar?

Anmeld

30. juni 2013

M (:

Miss-86 skriver:

Hvor lyder det godt

Man kan rigtig se, hvor glad du er på billedet, virkelig skønne billeder

Ja, jeg er virkelig en stolt mor! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.