Ugle/fugl :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2013

Kløver

helle85 skriver:

jeg er mest intresseret i den smarte tæller ved du hvad den hedder??

Tror det hedder en omganstæller, den kostede 30kr hvis du ikke kan finde en kan jeg godt købe en og sende til dig var det ikke også dig jeg havde lovet kopi af nogle opskrifter, så kunne jeg sende dem med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2013

DianaRJS

Maja84 skriver:

Vil gerne hjælpe hvis jeg kan, jeg har brugt en stoppenål til at sy fast med

troede faktisk at det SKULLE hækles fast

totalt blondine dum jeg er altså

men hvad så med sådan noget som næbet der skal hækles direkte på?

Anmeld

22. juni 2013

Kløver

DianaRJS skriver:

hahaha nej okay så kan jeg godt se din løsning er bedre

Mit er dog kun fremme når de sover, for ellers kludre jeg bare i det hvis jeg skal rende og holde øje med dem, og har ligeså lige lært at hækle :i

UDELUKKENDE kun fordi je gikke kunne finde en barnevognskæde til tvillinge vogn så måtte jeg jo selv lære at hækle haha

Mit er der ellers ikke plads til, har en stor pose kun med garn og en stor og lille kasse fra IKEA med garn, opskrifter, og alt div strikkepinde, målebånd osv osv har vist meget pik pak

Anmeld

22. juni 2013

Kløver

DianaRJS skriver:

Tja har ikke set opskriften men går ud fra du hækler rund og hækler fast som når du samler to masker, en på næbbet og en på hovedet men noget syr jeg sammen og andet hækler jeg, og det sidder rigtig godt fast selvom det er syet

Anmeld

22. juni 2013

helle85

Maja84 skriver:

Tror det hedder en omganstæller, den kostede 30kr hvis du ikke kan finde en kan jeg godt købe en og sende til dig var det ikke også dig jeg havde lovet kopi af nogle opskrifter, så kunne jeg sende dem med

det hedder omgangstæller jeg har fundet dem

jo det var mig med opskrifterne du kan lige skrive en pb hvad portoen bliver på at sende.

Anmeld

22. juni 2013

helle85

DianaRJS skriver:

jeg plejer også at sy næbet fast, jeg kan også prøve at hjælpe hvis du har et link til en opskrift

jeg laver dog hæklet barnevognskæde på bestilling også til tvilling (hvis det ender med at gå helt galt) kig evt. mit album

Anmeld

22. juni 2013

DianaRJS

helle85 skriver:

jeg plejer også at sy næbet fast, jeg kan også prøve at hjælpe hvis du har et link til en opskrift

jeg laver dog hæklet barnevognskæde på bestilling også til tvilling (hvis det ender med at gå helt galt) kig evt. mit album

ender nok sådan ud xD jeg besluttede mig abre for det kunne være mga fedt hvis jeg selv kunne lave en til prinsen og prinsessen

http://www.familiejournal.dk/handarbejde/haekling/2012/01/02-barnevognsophaeng-med-ugler.aspx 

der er opskriften

Anmeld

22. juni 2013

DianaRJS

Maja84 skriver:

Tja har ikke set opskriften men går ud fra du hækler rund og hækler fast som når du samler to masker, en på næbbet og en på hovedet men noget syr jeg sammen og andet hækler jeg, og det sidder rigtig godt fast selvom det er syet

http://www.familiejournal.dk/handarbejde/haekling/2012/01/02-barnevognsophaeng-med-ugler.aspx

opskriften er der

Anmeld

23. juni 2013

helle85

DianaRJS skriver:

ender nok sådan ud xD jeg besluttede mig abre for det kunne være mga fedt hvis jeg selv kunne lave en til prinsen og prinsessen

der er opskriften

Ja der er også rigtig meget at hækle og sy sammen på den. Er det alle tingen du skal have hjælp til ud over kroppen? Og er det fordi du ikke forstå forkortselsene (staves)? Jeg kan evt sende et link til den opskrift som jeg bruger hvis det er, for den er lidt nemmere og der er heller ikke så mange dele, men det bliver først imorgen da jeg er gået i seng.

Anmeld

23. juni 2013

Millea

Den er sød..

Næbdyret Perry? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.