Ugle/fugl :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.546 visninger
34 svar
9 synes godt om
22. juni 2013

MyLove E

Jeg har knoklet med en traktor. . Men den er efter opskrift je kan bare ikke finde ud af det. .

Så nu har jeg lavet den her:-D Var så træt af at jeg ikke fik lavet noget færdig med noget. . Så bum nu er der en lille fugl som skal blive til en barnevogns kæde:-D:-D:-D
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2013

Kløver

Hvor er den sød

Vil gerne prøve at hjælpe, hvis du vil have hjælp til opskriften

Anmeld

22. juni 2013

MyLove E

Maja84 skriver:

Hvor er den sød

Vil gerne prøve at hjælpe, hvis du vil have hjælp til opskriften

Ej hvor er du sød:-D Jeg har fundet en nem, men jeg kan ikke helt finde ud af at tælle rækker. Eller jo jeg kan godt tælle Men er ikke så god til at huske at tælle alle rækker. Og det skal være præcis for jeg skal skifte farve .

Anmeld

22. juni 2013

Kløver

Tauf skriver:

Ej hvor er du sød:-D Jeg har fundet en nem, men jeg kan ikke helt finde ud af at tælle rækker. Eller jo jeg kan godt tælle Men er ikke så god til at huske at tælle alle rækker. Og det skal være præcis for jeg skal skifte farve .

Jeg har købt sådan nogle plastic dimser som jeg sætter i masken, og når jeg kommer omgangen rundt flytter jeg den med op, så ved jeg hele tiden hvor jeg er kommet til

Anmeld

22. juni 2013

Kløver

Tauf skriver:

Jeg har købt sådan nogle plastic dimser som jeg sætter i masken, og når jeg kommer omgangen rundt flytter jeg den med op, så ved jeg hele tiden hvor jeg er kommet til
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. juni 2013

MyLove E

Maja84 skriver:

Tak:-D

Jeg skal ha prøvet det en dag.. men jeg kan ikke lige helt lure Hvordan man gør det. ...

Anmeld

22. juni 2013

helle85

Maja84 skriver:

det virker rigtig smart, hvor har du købt dem henne?

Anmeld

22. juni 2013

Kløver

Tauf skriver:

Tak:-D

Jeg skal ha prøvet det en dag.. men jeg kan ikke lige helt lure Hvordan man gør det. ...

Hvis runden rundt er feks 30 masker, så hækler du 1 maske og sætter dimsen i 1 maske, når du så kommer til dimsen igen har du hæklet en omgang, og tager dimsen ud, hækler den 1 maske hvor dimsen sad og sætter dimsen i den nye maske og hækler omgangen rundt, og sådan fortsætter du for hver gang jeg når en runde klikker jeg på den lyserøde dimmer og så husker den hvad omgang jeg er nået, ret praktisk hvis man ikke lige når mere og fortsætter en anden dag, ved feks store hækleopgaver

Anmeld

22. juni 2013

Kløver

helle85 skriver:

det virker rigtig smart, hvor har du købt dem henne?

Kan se du bor langt væk, jeg har købt begge dele i en garnforretning her i Fredericia, som hedder Garnkælderen, de er så søde dernede, måske tingene kan findes på nettet eller du kan bruge en stor sikkerhedsnål

Anmeld

22. juni 2013

DianaRJS

Maja84 skriver:

jeg har valgt at spare pengene så jeg har faktisk bare et stykke tråd sat i den maske der er først self. i en anden farve

men passer også med man bare kan rykke den ene ende op så passer det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.