Ugle/fugl :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2013

Kløver

DianaRJS skriver:

jeg har valgt at spare pengene så jeg har faktisk bare et stykke tråd sat i den maske der er først self. i en anden farve

men passer også med man bare kan rykke den ene ende op så passer det

Prøvede jeg og fungerede ikke for mig og slet ikke med pilfingrede unger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2013

DianaRJS

Maja84 skriver:

Prøvede jeg og fungerede ikke for mig og slet ikke med pilfingrede unger

hahaha nej okay så kan jeg godt se din løsning er bedre

Mit er dog kun fremme når de sover, for ellers kludre jeg bare i det hvis jeg skal rende og holde øje med dem, og har ligeså lige lært at hækle :i

UDELUKKENDE kun fordi je gikke kunne finde en barnevognskæde til tvillinge vogn så måtte jeg jo selv lære at hækle haha

Anmeld

22. juni 2013

banana3

Tauf skriver:

Jeg har knoklet med en traktor. . Men den er efter opskrift je kan bare ikke finde ud af det. .

Så nu har jeg lavet den her:-D Var så træt af at jeg ikke fik lavet noget færdig med noget. . Så bum nu er der en lille fugl som skal blive til en barnevogns kæde:-D:-D:-D

Hold nu op hvor er den fed !!! Den er virkelig god !!!

Anmeld

22. juni 2013

Kløver

DianaRJS skriver:

hahaha nej okay så kan jeg godt se din løsning er bedre

Mit er dog kun fremme når de sover, for ellers kludre jeg bare i det hvis jeg skal rende og holde øje med dem, og har ligeså lige lært at hækle :i

UDELUKKENDE kun fordi je gikke kunne finde en barnevognskæde til tvillinge vogn så måtte jeg jo selv lære at hækle haha

Mit er også kun fremme mår de sover, men det hele ligger i en kasse i stuen og den får den mindste en sjælden gang imellem fat i, og når først den har været en tur på gulvet og noget er faldet ud, ja så kan du selv hætte dig til resten

Anmeld

22. juni 2013

DianaRJS

Maja84 skriver:

Mit er også kun fremme mår de sover, men det hele ligger i en kasse i stuen og den får den mindste en sjælden gang imellem fat i, og når først den har været en tur på gulvet og noget er faldet ud, ja så kan du selv hætte dig til resten

hah ja kan godt se det er lidt problematisk så mit ligger så i en pose oven på det højeste af det højeste skab hvor jeg selv skla bruge skammel for at nå det hahaha

nok fordi alle mine reoler er fuldt med mapper/bøger/kasser :i

Anmeld

22. juni 2013

DianaRJS

Maja84 skriver:

men er igang med sådan nogle små ugler.. desværre har jeg kun fattet hvordan man laver " pølserne" til kroppen og øjnene, og resten sidder jeg bare og tænker... Hvad FUCK betyder de ord der så indtil videre hare jeg bare 8 kroppe til at ligge, udover det har jeg endnu ikke fattet hvordan man får øjne og sådan hæklet fast på uglen haha godt jeg først har termin til december :p

Anmeld

22. juni 2013

helle85

Maja84 skriver:

Hvis runden rundt er feks 30 masker, så hækler du 1 maske og sætter dimsen i 1 maske, når du så kommer til dimsen igen har du hæklet en omgang, og tager dimsen ud, hækler den 1 maske hvor dimsen sad og sætter dimsen i den nye maske og hækler omgangen rundt, og sådan fortsætter du for hver gang jeg når en runde klikker jeg på den lyserøde dimmer og så husker den hvad omgang jeg er nået, ret praktisk hvis man ikke lige når mere og fortsætter en anden dag, ved feks store hækleopgaver

jeg er mest intresseret i den smarte tæller ved du hvad den hedder??

Anmeld

22. juni 2013

MyLove E

banana3 skriver:

Hold nu op hvor er den fed !!! Den er virkelig god !!!

Vil du har sådan en?

Anmeld

22. juni 2013

banana3

Tauf skriver:

Vil du har sådan en?

Ja! Jeg synes virkelig det er en fed reto ugle

Anmeld

22. juni 2013

Kløver

DianaRJS skriver:

men er igang med sådan nogle små ugler.. desværre har jeg kun fattet hvordan man laver " pølserne" til kroppen og øjnene, og resten sidder jeg bare og tænker... Hvad FUCK betyder de ord der så indtil videre hare jeg bare 8 kroppe til at ligge, udover det har jeg endnu ikke fattet hvordan man får øjne og sådan hæklet fast på uglen haha godt jeg først har termin til december :p

Vil gerne hjælpe hvis jeg kan, jeg har brugt en stoppenål til at sy fast med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.