overvejer... kan du anbefale??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Kay skriver:

hvad koster den amerikanske?? 

Mener den koster 49...men må lige spørge kæresten. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2013

BellaCiinea

Kay skriver:

vi har yousee gennem vores bolig forening, og har lige pt fuldparken... den mindste pakke er en del af vores husleje, og nu overvejer vi, da jeg jo lige om snart skal starte på job, at prøve at skifte til den lille pakke på yousee og så ha netflix.... 

kan i anbefale netflix?? for det er jo en del billigere... og det ser ud til at der er rigtig mange dejlige serier 

Vi fik den lille pakke ved Yousee imens jeg lige var gået igang med at bruge Netflix... det var så omkring den 25. maj...

Har ikke set tv på noget som helst tidspunkt siden 

Ser Netflix hele tiden..

Anmeld

26. juni 2013

bøllen

Kay skriver:

vi har yousee gennem vores bolig forening, og har lige pt fuldparken... den mindste pakke er en del af vores husleje, og nu overvejer vi, da jeg jo lige om snart skal starte på job, at prøve at skifte til den lille pakke på yousee og så ha netflix.... 

kan i anbefale netflix?? for det er jo en del billigere... og det ser ud til at der er rigtig mange dejlige serier 

Vi har netflix , af samme årsag . At der ofte ikke er noget i fjernsynet . Vi har haft det i 4-5 mdr . Og nu er begejstringen faldet . Syntes ikke der kommet noget nyt . De store drenge og mig bruger det sjældent nu . Overvejer at afmelde det igen men mindstemanden ser kun tegnefilm derfra . 

Anmeld

26. juni 2013

Kay

bøllen skriver:

Vi har netflix , af samme årsag . At der ofte ikke er noget i fjernsynet . Vi har haft det i 4-5 mdr . Og nu er begejstringen faldet . Syntes ikke der kommet noget nyt . De store drenge og mig bruger det sjældent nu . Overvejer at afmelde det igen men mindstemanden ser kun tegnefilm derfra . 

men i har været glade for det så længe det varede??  

Anmeld

26. juni 2013

bøllen

Kay skriver:

men i har været glade for det så længe det varede??  

Vil sige de først 2 måneder . Derefter er de kun den lille som bruger det .. Vi har viaplay på prøve for at se om det var bedre .

men ved ski ikke . Udvalget til de små er bedre på netflix . Vi overvejer om vi vil beholde det ( både den ene og anden )

Anmeld

26. juni 2013

FrkZier

Kay skriver:

vi har netflix.. spild af penge..

vil 1000000x hellere have mine kanaler!

Anmeld

26. juni 2013

SjeBets

Vi har lige opsagt vores fuldpakke, simpelhen fordi det var alt alt alt for dyrt i min optik når det "kun" var tv, så meget så vi heller ikke og manden ville bare have det for at kunne se fodbold.

Så nu har vi den lille pakke, alle mine serier streamer jeg alligevel så det ændre ikke rigtigt noget for mig.  VI prøvede netflix den danske, men udvalget er for lille og dårligt imo.

Men jeg har det fint med at streame

Anmeld

26. juni 2013

Kay

bøllen skriver:

Vil sige de først 2 måneder . Derefter er de kun den lille som bruger det .. Vi har viaplay på prøve for at se om det var bedre .

men ved ski ikke . Udvalget til de små er bedre på netflix . Vi overvejer om vi vil beholde det ( både den ene og anden )

kan jeg godt forstå... nu har vi taget netflix på prøve og ser om vi også kan få den amerikanske... 

Anmeld

26. juni 2013

bøllen

Kay skriver:

kan jeg godt forstå... nu har vi taget netflix på prøve og ser om vi også kan få den amerikanske... 

Og det er der jo ingen skade til. Der er jo en måneds gratis prøve

Anmeld

26. juni 2013

Kay

bøllen skriver:

Og det er der jo ingen skade til. Der er jo en måneds gratis prøve

lige netop  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.