overvejer... kan du anbefale??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2013

mrhl

Herhjemme har vi ikke haft tv abonnement siden vi flyttede for 6 mdr siden. Synes det var for dyrt. Havde netflix i starten men afmeldte igen. Har lige tilmeldt netflix igen (ved en fejl faktisk, men kan jo ligeså godt bruge det når jeg nu har bestalt :b) men ærligt talt er jeg ikke begejstret. Jeg synes udvalget er småt og de er langt bagud med serier... Men det er jo nok individuelt hvad man gider og se og hvornår man ligesom løber tør for det man synes er godt :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2013

Isabella_mor

Kay skriver:

har fået afvide at flere at man bliver træt af det efter et par måneder... hvor længe har i haft det?? 

hmmm en måneds tid.. 

Anmeld

21. juni 2013

Kløver

Vi fik anbefalet netflix men da vi ikke har ps3 og kun en bærbar med knap så god forbindelse er det ikke relevant her, ellers ville jeg meget gerne ha haft det

Anmeld

21. juni 2013

EnSødMor

Kay skriver:

hvorfor kan du ik anbefale det??

Syntes det er kedeligt, udvalget et småt... Der er lidt serier, men ikke mange som fanger mig... Børnefilm er der massere af derinde, men ellers syntes jeg det er kedeligt. men det er vel smag og behag. ;(

Anmeld

21. juni 2013

VIPpigen

Det kommer vel helt an på ens valg af programmer, og hvor sent du vil se serien du måske følger med i...

vi har mellempakken, jeg ville næsten dø selv uden alle mine mordserier.... Det er MEGET VIGTIGT, når jeg slapper af om aftenen. Og netflix giver mig bare ikke det mordfix jeg har brug for. 

Jeg kan bare ikke undvære TV3, 3+, og kanal 5...

Anmeld

21. juni 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Vi droppede helt Yousee og har kun netflix(dog den amerikanskedna den danske er kedelig) 

vi ser ikke særlig meget tv og når vi gjorde var der ikke noget vi gad se. 

Anmeld

21. juni 2013

Mother-love

Kay skriver:

vi har yousee gennem vores bolig forening, og har lige pt fuldparken... den mindste pakke er en del af vores husleje, og nu overvejer vi, da jeg jo lige om snart skal starte på job, at prøve at skifte til den lille pakke på yousee og så ha netflix.... 

kan i anbefale netflix?? for det er jo en del billigere... og det ser ud til at der er rigtig mange dejlige serier 

Vi har netflix. Og vi bruger det faktisk dagligt, men det er pga Isabella ser tegnefilm på iPaden. Vi bruger det kun selv hvis vi virkelig ikke kan finde noget i fjernsynet. Men de 79 kr synes jeg er alle pengene værd

Anmeld

22. juni 2013

Sara.

mor:) skriver:

Vi droppede helt Yousee og har kun netflix(dog den amerikanskedna den danske er kedelig) 

Hvad koster den amerikanske og hvordan fungerer den? Hvad er forskellen?

Anmeld

22. juni 2013

Kay

mor:) skriver:

hvad koster den amerikanske?? 

Anmeld

23. juni 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Sara. skriver:

Hvad koster den amerikanske og hvordan fungerer den? Hvad er forskellen?

Mener vi betaler 49kr. Forskellen er at der er nyere serier/film og bare et væsentligt bedre udvalg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.