overvejer... kan du anbefale??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.626 visninger
29 svar
10 synes godt om
21. juni 2013

Kay

vi har yousee gennem vores bolig forening, og har lige pt fuldparken... den mindste pakke er en del af vores husleje, og nu overvejer vi, da jeg jo lige om snart skal starte på job, at prøve at skifte til den lille pakke på yousee og så ha netflix.... 

kan i anbefale netflix?? for det er jo en del billigere... og det ser ud til at der er rigtig mange dejlige serier 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2013

Kay

ja ja havde jeg kunne rette mit indlæg havde jeg rettet overskriften til at hedde netflix 

Anmeld

21. juni 2013

EnSødMor

Kay skriver:

vi har yousee gennem vores bolig forening, og har lige pt fuldparken... den mindste pakke er en del af vores husleje, og nu overvejer vi, da jeg jo lige om snart skal starte på job, at prøve at skifte til den lille pakke på yousee og så ha netflix.... 

kan i anbefale netflix?? for det er jo en del billigere... og det ser ud til at der er rigtig mange dejlige serier 

Netflix er okay, men ikke vildt fedt... Jeg ville ikke droppe vores kanaler for netflix... men i får jo den første måned gratis. Så prøv det og se det an.... 

Jeg ville ikke anbefale det, men det er nok meget individuelt

Anmeld

21. juni 2013

K&S

Kay skriver:

Vi har gjort lige præcis det, du beskriver

Vi opsagde den fulde pakke fra 31. maj og har nu kun grundpakken + netflix og vi er meget tilfredse med vores valg

Vi sad aften efter aften og sagde "der kommer intet godt i TV", så det var spild af penge for os at have den store pakke.

Vi bruger netflix til serier om aftenen og tegnefilm til Anton

Anmeld

21. juni 2013

Isabella_mor

Kay skriver:

det er den løsning vi har... den lille pakke og så netflix... det fungere fint og der kommer nye ting på netflix ind i mellem

Anmeld

21. juni 2013

Kay

Frk-S skriver:

Netflix er okay, men ikke vildt fedt... Jeg ville ikke droppe vores kanaler for netflix... men i får jo den første måned gratis. Så prøv det og se det an.... 

Jeg ville ikke anbefale det, men det er nok meget individuelt

hvorfor kan du ik anbefale det??

Anmeld

21. juni 2013

Kay

K&S skriver:

Vi har gjort lige præcis det, du beskriver

Vi opsagde den fulde pakke fra 31. maj og har nu kun grundpakken + netflix og vi er meget tilfredse med vores valg

Vi sad aften efter aften og sagde "der kommer intet godt i TV", så det var spild af penge for os at have den store pakke.

Vi bruger netflix til serier om aftenen og tegnefilm til Anton

der kommer nemlig ik noget godt i tv...  og vi er for gode til bare at havde det kørende i baggrunden... hvilket jo ik er smart eller sundt 

Anmeld

21. juni 2013

Kay

Isabella_mor skriver:

det er den løsning vi har... den lille pakke og så netflix... det fungere fint og der kommer nye ting på netflix ind i mellem

har fået afvide at flere at man bliver træt af det efter et par måneder... hvor længe har i haft det?? 

Anmeld

21. juni 2013

Maja_4000

Vi har mellempakken og netflix .. Vi bruger netflix til serier og til børnetv til Caroline ..

Jeg vil ikke undvære TV3, 3+ og kanal 4 .. Derfor vi ikke har skiftet til den lille pakke

Anmeld

21. juni 2013

Babiesontheway

Kan helt sikkert anbefale netflix,  dog ikke kun det danske,  min kæreste kan lave det så vi kan se alle lande. Så vi betaler 80 kr og kan frit vælge mellem alle lande :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.