natdragter fra Name it?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2013

1990h

Maja84 skriver:

Vi bruger også næsten kun deres bodyer, synes de er bedst, god kvalitet for gode penge, ud af rigtig mange har jeg oplevet måske 1 eller2 hvor en knap er gået, ellers holde de faconen og skal virkelig meget til før de begynder at se lidt brugte ud og holder både pasform og at de er bløde. Men er generelt super glad for tøjet fra name it

ja jeg syntes også deres bodyer er rigtig gode bortset fra at halsen er meget stor syntes jeg..ved ikk om det bare er på mit barn.men det er det eneste minus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2013

Misscbn

1990h skriver:

Ida har haft et par natdragter fra name it, ved ikke om det mig der har været uheldig??.

men nede ved benene er det altså som om der mangler en ekstra knap og mere stof da det virker som om benet(stoffet) er kortere i den ene side??

hvilke natdragter bruger i??

Jeg har haft en del problemer med deres bodyer, de går fra nede i knapperne altså som om stoffet omkring tryk knapperne mørner har været ude og få ombyttet 4 stk og smidt et par stykker ud så køber ikk nameit bodyer mere

Anmeld

21. juni 2013

mamaninja

Kay skriver:

her hjemme er heldragt også til tider nat tøj... det er min mand der bader elna og giver hende nat tøj på...  og i hans øjne er der ingen forskel han giver hende også natdragter på om dagen hvis han lige føler for det... 

Altså måske er jeg lidt som en mand, men hvad er lige forskellen på natdragt og heldragt? 

troede faktisk det var det samme og man bare kaldte en heldragt for en natdragt når de skulle sove... Hihi

Anmeld

21. juni 2013

M&N

1990h skriver:

Ja. jeg syntes de rigtigt lækre i stoffet..uhh dejligt..

Det er de også.. De er meget søde..  

Vi bruger dem os kun til natbrug

Anmeld

21. juni 2013

Kay

mamaninja skriver:

Altså måske er jeg lidt som en mand, men hvad er lige forskellen på natdragt og heldragt? 

troede faktisk det var det samme og man bare kaldte en heldragt for en natdragt når de skulle sove... Hihi

det er der også mange der gør... men vi har nogle hvor der står noget med at sove på... good nigth eller sådan noget... og de er jo egentlig nat dragter... men ved der er mange der bare har heldragter  

Anmeld

21. juni 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Name it natdragter sidder også sært hos os!!! det er som om der går noget galt mellem benene, den kravler helt op ved siden af bleen, og man kan ikk trække benene ned??? Det er meget mærkeligt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.