natdragter fra Name it?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.383 visninger
35 svar
1 synes godt om
21. juni 2013

1990h

Ida har haft et par natdragter fra name it, ved ikke om det mig der har været uheldig??.

men nede ved benene er det altså som om der mangler en ekstra knap og mere stof da det virker som om benet(stoffet) er kortere i den ene side??

hvilke natdragter bruger i??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2013

Juliekp

1990h skriver:

Ida har haft et par natdragter fra name it, ved ikke om det mig der har været uheldig??.

men nede ved benene er det altså som om der mangler en ekstra knap og mere stof da det virker som om benet(stoffet) er kortere i den ene side??

Vi bruger ikke rigtig natdragter, men dem hun har er fra Hollys og dem er jeg rigtig glade for

Anmeld

21. juni 2013

Happiness

1990h skriver:

Tror du har været uheldig. Vi har brugt dem meget, og der har intet været.

Er du sikker på du ikke har knappet den forkert?

Anmeld

21. juni 2013

1990h

Happiness skriver:

Tror du har været uheldig. Vi har brugt dem meget, og der har intet været.

Er du sikker på du ikke har knappet den forkert?

hehe ja det er jeg..kæresten siger det samme..måske vi har været uheldige..men det ene ben kunne ikke strækkes ligeså meget som det andet

Anmeld

21. juni 2013

1990h

Juliekp skriver:

Vi bruger ikke rigtig natdragter, men dem hun har er fra Hollys og dem er jeg rigtig glade for

okai kigger lige på dem vi bruger ikke natdragter lige nu heller, men når vi skal til det igen..

Anmeld

21. juni 2013

Juliekp

1990h skriver:

okai kigger lige på dem vi bruger ikke natdragter lige nu heller, men når vi skal til det igen..

Men kender godt problemet, vi har også haft et par natdragter hvor det lignede det ene ben var længere end det andet

Anmeld

21. juni 2013

Kay

det problem har jeg ik haft... men har tit problemer med at der magler en knap i "skrævet" på diverse nat dragter og buksedragter... så der bliver flashet ble rigtig tit her hjemme 

Anmeld

21. juni 2013

1990h

Juliekp skriver:

Men kender godt problemet, vi har også haft et par natdragter hvor det lignede det ene ben var længere end det andet

ja lige præcist..

Anmeld

21. juni 2013

1990h

Kay skriver:

det problem har jeg ik haft... men har tit problemer med at der magler en knap i "skrævet" på diverse nat dragter og buksedragter... så der bliver flashet ble rigtig tit her hjemme 

JA!!.vi har en heldragt fra name it..der nærmest ingen knapper i så man kan virkelig se ble:p

Anmeld

21. juni 2013

Kay

1990h skriver:

JA!!.vi har en heldragt fra name it..der nærmest ingen knapper i så man kan virkelig se ble:p

jeg er gået over til dem fra H&M da de er dejlig bløde og tynde i stoffet... i øjeblikket sover hun i de kortærmede/kortbenede da hun ikke vil ha dyne på... så hun skal jo havde lidt på for ik at blive for kold  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.