Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kay skriver: her hjemme er heldragt også til tider nat tøj... det er min mand der bader elna og giver hende nat tøj på... og i hans øjne er der ingen forskel han giver hende også natdragter på om dagen hvis han lige føler for det...
her hjemme er heldragt også til tider nat tøj... det er min mand der bader elna og giver hende nat tøj på... og i hans øjne er der ingen forskel han giver hende også natdragter på om dagen hvis han lige føler for det...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
1990h skriver: Ida har haft et par natdragter fra name it, ved ikke om det mig der har været uheldig??.men nede ved benene er det altså som om der mangler en ekstra knap og mere stof da det virker som om benet(stoffet) er kortere i den ene side??hvilke natdragter bruger i??
Ida har haft et par natdragter fra name it, ved ikke om det mig der har været uheldig??.men nede ved benene er det altså som om der mangler en ekstra knap og mere stof da det virker som om benet(stoffet) er kortere i den ene side??hvilke natdragter bruger i??
Flodkilling skriver: Jeg køber Pippi. der er typsik 4 stk for 100 kr. og de er bedre end Name it hvis du spørger mig
Jeg køber Pippi. der er typsik 4 stk for 100 kr. og de er bedre end Name it hvis du spørger mig
1990h skriver: dem kender jeg ikke..hvor de fra?
dem kender jeg ikke..hvor de fra?
Flodkilling skriver: De få´s i babysam, ønskebørn, små butikker rundt omkring, Bilka tror jeg
De få´s i babysam, ønskebørn, små butikker rundt omkring, Bilka tror jeg
Maja84 skriver: Vi har næsten kun brugt natdragter fra name it, både med og uden fødder, og er så glade for dem, min søn er dog ved at gå over i alm nattøj fremfor dragter men min datter bruger natdragterne
Vi har næsten kun brugt natdragter fra name it, både med og uden fødder, og er så glade for dem, min søn er dog ved at gå over i alm nattøj fremfor dragter men min datter bruger natdragterne
1990h skriver: ddejligt at hører..
ddejligt at hører..
Jeg bruger NameIt og H&M's natdragter. Og har ikke været ude for hvad du skriver
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128