natdragter fra Name it?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2013

1990h

Kay skriver:

her hjemme er heldragt også til tider nat tøj... det er min mand der bader elna og giver hende nat tøj på...  og i hans øjne er der ingen forskel han giver hende også natdragter på om dagen hvis han lige føler for det... 

haha..nååår..de mænd:p

ida har også nogle gange natdragt på en helt dag hvis jeg ved vi ikke skal ud af døren..det er så hyggeligt hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2013

gonefishing

1990h skriver:

Ida har haft et par natdragter fra name it, ved ikke om det mig der har været uheldig??.

men nede ved benene er det altså som om der mangler en ekstra knap og mere stof da det virker som om benet(stoffet) er kortere i den ene side??

hvilke natdragter bruger i??

Jeg køber Pippi. der er typsik 4 stk for 100 kr. og de er bedre end Name it hvis du spørger mig

Anmeld

21. juni 2013

1990h

Flodkilling skriver:

Jeg køber Pippi. der er typsik 4 stk for 100 kr. og de er bedre end Name it hvis du spørger mig

dem kender jeg ikke..hvor de fra?

Anmeld

21. juni 2013

gonefishing

1990h skriver:

dem kender jeg ikke..hvor de fra?

De få´s i babysam, ønskebørn, små butikker rundt omkring, Bilka tror jeg

Anmeld

21. juni 2013

1990h

Flodkilling skriver:

De få´s i babysam, ønskebørn, små butikker rundt omkring, Bilka tror jeg

okaii

Anmeld

21. juni 2013

Kløver

Vi har næsten kun brugt natdragter fra name it, både med og uden fødder, og er så glade for dem, min søn er dog ved at gå over i alm nattøj fremfor dragter men min datter bruger natdragterne

Anmeld

21. juni 2013

1990h

Maja84 skriver:

Vi har næsten kun brugt natdragter fra name it, både med og uden fødder, og er så glade for dem, min søn er dog ved at gå over i alm nattøj fremfor dragter men min datter bruger natdragterne

ddejligt at hører..

Anmeld

21. juni 2013

Kløver

1990h skriver:

ddejligt at hører..

Vi bruger også næsten kun deres bodyer, synes de er bedst, god kvalitet for gode penge, ud af rigtig mange har jeg oplevet måske 1 eller2 hvor en knap er gået, ellers holde de faconen og skal virkelig meget til før de begynder at se lidt brugte ud og holder både pasform og at de er bløde. Men er generelt super glad for tøjet fra name it

Anmeld

21. juni 2013

Nemesis

her bruges der natdragt fra engel...den er dyr men den holder også hele året ..og året efter når man køber den stor.

Det er det bedste her..og fik hun sin vilje havde hun den på i børnehave også :-)

Anmeld

21. juni 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg bruger NameIt og H&M's natdragter. Og har ikke været ude for hvad du skriver 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.