Jeg tror ikke jeg elsker ham mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2013

pussekat

Anonym skriver:

Så har jeg bedt ham om at flytte. Men nøj han er tarvelig og gør sit ypperste for at gøre det svært for mig. Luften er tyk af alle de gode grunde til hvorfor jeg ikke kan klare mig uden ham. Bebrejdelser. Han forstår mig ikke og påpeger hvor dum, led og åndssvag jeg er. Har sagt det ikke er til diskution. Den her gang ryger han fandme ud. Om jeg så skal styrketræne og smide ham ud på røv og albuer!!!

hejsa søde
dejlig at høre han skal have 10 kold tære lige i r... og ud til højt med ham da sådan en klaphat og du kan sige til hjælp dig da gerne med at får han ting udddddddddd
til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2013

Smilehul

Knuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus til dig 

Synes ingen fortjener at v ære ked af det og ulykkelig, indelukket og bare ikke sig selv! Du fortjener bedre! 

Anmeld

20. juni 2013

Anonym trådstarter

pussekat skriver:

hejsa søde
dejlig at høre han skal have 10 kold tære lige i r... og ud til højt med ham da sådan en klaphat og du kan sige til hjælp dig da gerne med at får han ting udddddddddd
til dig

Tak

Anmeld

20. juni 2013

Anonym trådstarter

Smilehul skriver:

Knuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus til dig 

Synes ingen fortjener at v ære ked af det og ulykkelig, indelukket og bare ikke sig selv! Du fortjener bedre! 

Tak det siger jeg også til mig selv konstant. Synes bare det er svært. Der dukker hele tiden tanker op i mit hovede som har han mon ret, er jeg bare dum og burde være lykkelig for at bare een mand gider mig, men så tænker jeg at han jo ikke engang gider mig så jeg er nok bedst tjent alene hvis det endelig skal være.

Anmeld

20. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Så har jeg bedt ham om at flytte. Men nøj han er tarvelig og gør sit ypperste for at gøre det svært for mig. Luften er tyk af alle de gode grunde til hvorfor jeg ikke kan klare mig uden ham. Bebrejdelser. Han forstår mig ikke og påpeger hvor dum, led og åndssvag jeg er. Har sagt det ikke er til diskution. Den her gang ryger han fandme ud. Om jeg så skal styrketræne og smide ham ud på røv og albuer!!!

Det lyder som det helt rette valg. Hans opførsel er jo tegn på at han i virkeligheden er pisse svag. Idiot altså.

Kram til dig

Anmeld

20. juni 2013

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det lyder som det helt rette valg. Hans opførsel er jo tegn på at han i virkeligheden er pisse svag. Idiot altså.

Kram til dig

Tak. Ja det er han. Han siger konstant at JEG er den tarvelige og at jeg ikke vil se det fra hans side. Øhm, okay, så jeg er led fordi jeg vil gå pga de ting DU har gjort, og derfor er det min skyld. COME ON!!! Arg! Og han vil ta alle sine møbler med, som om det er en straf

Anmeld

20. juni 2013

Anonym skriver:

Tak. Ja det er han. Han siger konstant at JEG er den tarvelige og at jeg ikke vil se det fra hans side. Øhm, okay, så jeg er led fordi jeg vil gå pga de ting DU har gjort, og derfor er det min skyld. COME ON!!! Arg! Og han vil ta alle sine møbler med, som om det er en straf

Ej det med møblerne kan jeg kun grine af

Anmeld

20. juni 2013

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ej det med møblerne kan jeg kun grine af

Ja men det er også virkelig komisk hvis man tænker på hvor meget jeg har sukket efter nye lyse møbler i flere år og han bare har sagt nej nej nej. Som om jeg går i panik over at skulle undvære lortet. Not!

Anmeld

20. juni 2013

Anonym skriver:

Ja men det er også virkelig komisk hvis man tænker på hvor meget jeg har sukket efter nye lyse møbler i flere år og han bare har sagt nej nej nej. Som om jeg går i panik over at skulle undvære lortet. Not!

Hehe. You go girl

Anmeld

20. juni 2013

booster_88

Det er super stærkt du fik taget mod til dig og bedte ham lette sin dertil indrettede og klare sig selv. Og jah for gud skyld lad ham rende med møblerne, herre gud. I værste fald er der sikkert mange der gerne hjælper, det kan være nogen har noget til at stå du må få til en start og du kan få bygget dit hjem op igen, som du vil have det

Hvis du bor omkring 9500 hobro er du velkommen til at sende en PM. Jah er du nu også alligevel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.