Pikku Myy skriver:
Har du fx et puslebord du skal have sat op? Eller en seng der skal samles? Så ville jeg skrive noget i retning af: "Har du lyst til at hjælpe mig med at samle ****. Jeg kan simpelthen ikke overskue at gøre det selv. Håber du har det godt!" Jeg ville skrive det 100% privat, så han har mulighed til at forholde sig ærligt til det.
En aftale med fx jordemoder vil måske skrige lidt for meget af at han skal "tvinges" til at tage stilling til fødslen når det er så tæt på ...
Hvis du ikke hører fra ham, synes jeg ikke du skal følge op på det, men kontakte ham når der begynder at ske noget. Det kan godt være at det bliver nemmere for ham at forholde sig til det hele når der er et barn.
Ja for alt til prinsen er ordnet, så. Han har også sagt at han ikke kan forholde sig til det hele, fordi han ikke kan se eller mærke ham rigtigt. Og det kan godt være jeg bare skal lade ham være, og kontakte ham når jeg nærmer mig fødslen, eller kommer hjem fra ferie.. Men tænker også bare at hvis jeg heller intet hører fra ham, i så lang tid? så er det måske bedst hvis jeg bare kontakter ham lidt før termin for at spørge om han ville med til fødslen, da det ville betyde meget for mig at have ham ved min side, og være sammen når han kommer til verden?
Anmeld