Anonym skriver:
Venter barn med en fyr som jeg pludselig fra den ene dag til den anden ikke har haft kontakt med, ved ikke hvad der foregår i hans liv. Men vi snakker ihvertfald pludselig ikke sammen, og ved ikke hvorfor, det er kommet lidt efter vi gik fra hinanden som VENNER!
Han spurgte for 3 uger siden om hans sidste småting (vi har ikke boet sammen, han havde bare småting hos mig, da han sov her)
har nu 3 gange haft hans ting ude og stå og skrevet at han bare kunne hente det nu, fordi jeg var gået på weekend, men han får det ikke hentet!!! 
I torsdags skriver jeg så til ham på facebook at jeg stiller hans ting ud, og han bare kan komme og hente det, da jeg er taget på weekend der. Jeg kan så se at han har læst, men han svarer ikke, så jeg tænker nu har han da set det.
Jeg kommer så hjem fra weekend søndag aften, og han ting står der endnu engang
amen for pokker, han bor 4 minutter fra mig, og jeg gør det klart for ham at jeg ikke er hjemme, så han kan bare få det hentet, da jeg ikke gider ligge og kontakte ham for ingenting..
Han kontakter mig overhovedet ikke, spørger ikke til hvordan jeg har det, eller hvordan det går med maven, hører bogsavelig talt overhovedet ikke fra ham.. Han har ignorerede mig når jeg skriver omkring hans ting el lig.n! Denne gang lader jeg dem stå udenfor, han ved de står der.
Hvad skal jeg dog gøre, føler mig i forvejen utrolig trådt på af ham??? 
Jeg tror simpelthen ikke jeg forstår dit indlæg. I er gået fra hinanden som venner, men han må kun hente sine ting mens du ikke er der?
Det virker helt forkert at han ikke må hente sine ting mens du er hjemme ... Fra mit synspunkt, virker det meget lukket fra din side. Kan det måske være det han reagerer på? Har du nogensinde tilbudt ham at han kunne komme forbi mens du var hjemme?
Hvis jeg var dig, ville jeg putte hans ting i en kasse og stille den ind i et skab. Skubbe det hele fra mig et par dage, og så ringe/skrive (hvordan I nu kommunikerer bedst) til ham og spørge om I ikke skal mødes en dag så I kan få snakket lidt.
Anmeld