For****** altså!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2013

Anonym trådstarter

Pikku Myy skriver:

Men du lukker også af overfor ham, ved hele tiden at insistere på at han skal hente sine ting mens du ikke er der. Selvom det lyder til at han var den der startede, lyder det også til at I nu er lige gode om at fortsætte ...

Hvis jeg var dig ville jeg pakke hans ting væk, og få det hele lidt på afstand. Lad for guds skyld være med at smide tingene ud eller stille dem hen til ham. Begge dele vil være en fortsættelse af jeres problemer ...

Okay, hvad kan jeg så gøre? det er jo heller ikke min mening at skubbe ham væk, men når han ikke rigtig kontakter mig og ikke vil snakke med mig, så vil jeg jo heller ikke fortsætte?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

I skal have et barn sammen, men du vil ikke engang være til stede når han henter sine ting? Og du har blokeret ham på fb.

Hvad er det for nogle ting han skriver på fb? 

Var I enige om at beholde barnet?

Han skriver sådanne ting som fx : Det er hårdt at leve sit liv med en man ikke kan sammen med, men heller ikke kan uden. Jeg bliver bare nød til at tænke på mig selv for ikke at ødelægge mig selv helt, men jeg elsker dig og håber det bliver bedre skat

Altså syntes måske bare ikke det burde være offentligt. Og hvorfor kan han ikke tage den med mig??

Nej barnet var ikke ønsket af ham - men han vil gerne være der for ham..

Anmeld

18. juni 2013

Anonym trådstarter

DianaRJS skriver:

som sagt at han ikke vil være sammen med dig, det er en ting, men at tage fødslen fra ham f.eks. ville være synd... for så skuber du ham også væk fra jeres kommende børn...

og tro mig børn uden far er ikke sjovt. jeg har selv 2 der ikke har set deres var i 3 år, dog er det hans valg og ikke mit....

men snakke kan jeg godt se i er nødt til, måske du skulle prøve at tage over til ham en dag du ved han er hjemme?

Kontakter ham også før terminen eller på termins dagen så han får muligheden...

Anmeld

18. juni 2013

Pikku Myy

Anonym skriver:

Okay, hvad kan jeg så gøre? det er jo heller ikke min mening at skubbe ham væk, men når han ikke rigtig kontakter mig og ikke vil snakke med mig, så vil jeg jo heller ikke fortsætte?

Umiddelbart ville jeg lade være med at kontakte ham i lidt tid, så I kan få lidt ro på.

Måske kunne du om en måneds tid, finde et eller andet du kunne invitere ham med til. Måske en scanning. Eller måske har jordemoderen spurgt (også selvom hun ikke har ) om han ikke vil med til en konsultation. Det kunne også være du havde brug for hans hjælp til at samle et puslebord. Noget neutralt, som ikke handler om jer, men om det at I skal have et fælles barn, men som ikke er "vil du med til fødslen eller hvad?".

Hvor langt er du henne? Hvor travlt har du?

Anmeld

18. juni 2013

modesty

Anonym skriver:

Han skriver sådanne ting som fx : Det er hårdt at leve sit liv med en man ikke kan sammen med, men heller ikke kan uden. Jeg bliver bare nød til at tænke på mig selv for ikke at ødelægge mig selv helt, men jeg elsker dig og håber det bliver bedre skat

Altså syntes måske bare ikke det burde være offentligt. Og hvorfor kan han ikke tage den med mig??

Nej barnet var ikke ønsket af ham - men han vil gerne være der for ham..

Nej, sådan noget bør man ikke skrive offentligt.

Men hele humlen er vel at barnet ikke var ønsket af ham? Det må være noget af det mest angstprovokerende man som mand kan komme ud for - at skulle være far ufrivilligt. Så jeg forstår godt hvis han kæmper med en masse svære følelser lige nu.

Anmeld

18. juni 2013

Anonym trådstarter

Pikku Myy skriver:

Umiddelbart ville jeg lade være med at kontakte ham i lidt tid, så I kan få lidt ro på.

Måske kunne du om en måneds tid, finde et eller andet du kunne invitere ham med til. Måske en scanning. Eller måske har jordemoderen spurgt (også selvom hun ikke har ) om han ikke vil med til en konsultation. Det kunne også være du havde brug for hans hjælp til at samle et puslebord. Noget neutralt, som ikke handler om jer, men om det at I skal have et fælles barn, men som ikke er "vil du med til fødslen eller hvad?".

Hvor langt er du henne? Hvor travlt har du?

Ja det lyder som en god ide jamen har 8 uger tilbage, og smutter på 14 dages ferie i uge 27-28 eller 28-29 kan ikke lige huske det

Anmeld

18. juni 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Nej, sådan noget bør man ikke skrive offentligt.

Men hele humlen er vel at barnet ikke var ønsket af ham? Det må være noget af det mest angstprovokerende man som mand kan komme ud for - at skulle være far ufrivilligt. Så jeg forstår godt hvis han kæmper med en masse svære følelser lige nu.

Jeg ved godt han kæmper en kamp og kan jeg også godt forstå, savner måske bare at vi kunne tale om det. Selvom han nok ikke er i stand til det, men sådan som han er blevet, gør også mig ondt

Anmeld

18. juni 2013

Pikku Myy

Anonym skriver:

Ja det lyder som en god ide jamen har 8 uger tilbage, og smutter på 14 dages ferie i uge 27-28 eller 28-29 kan ikke lige huske det

Ja, så har du jo lidt "travlt". Find et neutralt påskud og skriv til ham når du kommer hjem fra din ferie.

Held og lykke

Anmeld

18. juni 2013

Anonym trådstarter

Pikku Myy skriver:

Ja, så har du jo lidt "travlt". Find et neutralt påskud og skriv til ham når du kommer hjem fra din ferie.

Held og lykke

Hvad kunne man skrive? .

Anmeld

18. juni 2013

Pikku Myy

Anonym skriver:

Hvad kunne man skrive? .

Har du fx et puslebord du skal have sat op? Eller en seng der skal samles? Så ville jeg skrive noget i retning af: "Har du lyst til at hjælpe mig med at samle ****. Jeg kan simpelthen ikke overskue at gøre det selv. Håber du har det godt!" Jeg ville skrive det 100% privat, så han har mulighed til at forholde sig ærligt til det.

En aftale med fx jordemoder vil måske skrige lidt for meget af at han skal "tvinges" til at tage stilling til fødslen når det er så tæt på ...

Hvis du ikke hører fra ham, synes jeg ikke du skal følge op på det, men kontakte ham når der begynder at ske noget. Det kan godt være at det bliver nemmere for ham at forholde sig til det hele når der er et barn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.