Anonym skriver:
jeg har ikke smidt ham ud.
Jeg vil ikke gøre noget overilet men han ved at han kan ryge når som helst..
Han spurgte om vi ikke skulle give hinanden et halvt år til at prøve at redde det her.. Jeg har sagt at foreløbig kan han svare på spørgsmål og så må vi se. Hans søster har en lejlighed han kan bo i fra dag til dag så han kan ryge hvert øjeblik..
Hvade det været én gang og ups.. så havde det været nemmere, men det her virker bare så uoverskueligt da det jo er planlagt og flere gange og at han har gjort så meget for at holde det skjult, med begrundelse at så længde den gik så gik den... Han siger at sådan tænkte han der men ikke nu....
Men selv nu bliver han fornærmet når jeg er mistroisk og ikke bare køber hans forklaringer og det giver mig myrekryb....
Han siger at jeg jo må vælge om jeg vil stole på ham eller ej.. så nu er jeg pludselig den onde igen..... ( var jeg også da jeg mistænkte det, men købte hans forklainger før)
Og ja han har ret. Skal det fungere skal jeg stole på ham, men giv mig lige en chance. Har sgu da lige fået det afvide for en uge siden og har siden hen brugt krudt på at få alt afvide.
Nu er han på kursus og ved han er der da jeg selv har hørt med på telefon mm, men når han så pudselig den ene dag skal tideligt afsted bliver han sur over at jeg mistænker at han er hos dem igen...
Jeg ved ikke om jeg kan tilgive det eller stole på ham igen, men lige nu nej og han fatter ikke at det tar tid... Han siger at sådan kan vi jo ikke leve restan af livet og det er self. rigtigt men giv mig for pokker en periode hvor jeg bliver utrug hvis ikke svar eller tid hænger sammen....
eller er jeg helt gal på den??
at det har været et par hvor manden er kommet hjem de 3 af gangene og givet penge gør mig ikke tryg for hvis man ikke kan stole på single kvinder og nu heller ikke på par venner og mande venner hvem kan man så stole på af hans omgangskreds?
har har da ingen forståelse forHAD det egentlig er han har gjort når han ikke kan forstå at TILLID er noget man skal gøre sig fortjent til og ikke bare noget han kan få...SLET ikke nu.
Han skal jo BEVISE at han er til at stole på og det kræver at du får lov til at kontrollerer ham i hoved og r*v!
Det synes han tydeligvis ikke!
For mig lyder det til at han tænker øv jeg blev snuppet men kom nu bare videre det betyder sgu da ikke noget at jeg har svigtet, misbrugt din tillid, din kærlighed, været utro, taget penge for det, løjet men at det skal du glemme med et trylleslag!?
Tror helt ærlig slet ikke han forstår hvad han har gjort og så kan han jo gøre det igen...det handler jo bare om ikke at blive taget! og selvom han siger han nu tænker anderledes så tror jeg ikke på det, for så ville han angre, lade dig overvåge ham i forståelse for at det har DU brug for
indtil du igen kan begynde at tro på ham.
aj han lyder sgu virkelig egoistisk..undskyld.