jeg har oplevet det værdste i mit liv.
Min mand og jeg har længe haft det skidt. Min mor døde i januar ganske uforventet og siden da er det gået helt ned af bakke. Vores forhold gik helt galt.
Min mand tar til et arrangement da han ikke kan holde ud at være hjemme, men skal ud blandt folk. Dette forstår jeg og har det fint med det...
Han møder en mand her som han bliver gode venner med. Så gode venner at de skriver sammen hele tiden og taler om alt ( meget hurtigt fortroligt)Min mand massere sort da vi begge er på SU og massere også denne mands kone da hun har ondt. Intet galt i det da han massere flere kvinder, hvor jeg både har været med uden problemer.
MIn mand fortæller at mandens kone gerne vil prøve et åbent forhold og at han giver råd her til hvilket er ok da manden ikke er helt tryg.
Konen finder en at være sammen med og min mand tar hjem til manden for at være hos ham. Igen er det helt ok med mig. Bagefter har manden det dårligt så min mand spørger mig til råds.. Dette giver jeg gerne.
Min mand er meget på face og siger det er fordi han støttter sin ven. Jeg ber på et tidspunkt min mand om at skrue lidt ned da han altid er enten ude eller på face og at vi aldrig er sammen.
Jeg finder ham end dag i at slette sms. Han siger det er fordi han har læsset af på vennen fordi vi har det dårligt og han ville ikke såre mig. Den køber jeg nok så dumt.
¨
En dag bliver vi så uvenner at han går og jeg ser ham ikke i 2 døgn. Først da jeg selv skriver til ham mødes vi.
Her fortæller han efter lang tid at han har været mig utro. 4 gange med konen. Manden ved det. Det var manden der spurgte ham om han ikke ville første gang. Den dag min mand var hjemme og støtte sin ven var han i virkeligheden hjemme og knalde konen. Siden da er det sket 3 gange hvor jeg troede han masserede, så paret har betalt penge til ham for at jeg ikke skulle opdage det. Den sidste gang de var sammen havde de en trekant.
Parret har altså vist han var utro og haft det fint med det. De har hjulpet ham og snakket om han var klar til konsekvenserne.
Føler mig bare så dum. Jeg har givet råd til paret om at være mig utro uden at vide det. Jeg har betalt kondomer uden at vide det, jeg har hilst på manden uden problemer mens han viste hvad min mand gjorde.
Min mand vil gerne prøve igen. Har indset at vores forhold gik skævt efter han var utro. Han siger at han var i et sort hul efter min mor ( som han holdt meget af) og at alt moral var væk... Han siger dette ikke er en undskyldning, men en forklaring...
Jeg er gravid og skal føde til august, men ved sgu ikke om jeg magter at kæmpe med det her.. Han siger jeg kan få en app så jeg kan se hvor han er, men problemmet var jo at han var hvor han sagde hele tiden, men det han gjorde ikke var rigtigt... Han har fortalt sine forældre det ( måske for at vise at han mener det)
parret er ude. slettet og blokkeret på face, nr. i telefon slettet og han har svaret ærligt på hver et spørgsmål jeg har stillet. Det har gjort ondt, men gjorde de ikke det ville det nok ikke være ærligt.
han siger at vennen ikke har gjort noget galt. Det var jo hans ansvar ( hvilket er rigtigt) men kan det være rigtigt at hvis man er en god ven på opfordre man sin ven til utroskab og hjælper med at gennemfører det? Kan det være rigtigt at man udsætter et andet mennekse for det helved blot fordi man er mest tryg ved at det er min mand der knalder konen? Mandne har været meget bange for at nogen skulle opdage at hans kone lå med andre ( dette har intet med mig at gøre) så har trang til hævn men det er også dumt..
føler bare det har været dem mod mig. MIn verden er itu og jeg mistænker alle. Jeg var så naiv og tillidsfuld før. det er jeg ikke mere og ved ikke om jeg bliver det igen..