Så nu har jeg haft lidt tid til at fordøje den her omgang, så nu vil jeg så prøve at give et svar som jeg håber du kan bruge og hvis ikke så er det helt okay, fordi i sidste ende er det jo dig og din mand det hele handler om, ikke mig og hvad jeg tror jeg ville have gjort i ligende situation...
Først.. Han har været utro, ligemeget om i er gift eller ej, så er dette i mine øjne ganske enkelt utilgiveligt, ja man kan glemme og prøve at leve videre med det i bagagen, men jeg ville aldrig kunne tilgive så stort et tillidsbrud i mit forhold.
Dernæst har han ikke "bare" været utro, han har haft en decideret affære med en gift kvinde, hvor manden "Pimper" hende ud til andre, tilmed folk i forhold (Din mand)
Din mand har løjet, holdt dig for nar og som det jeg synes der virkelig gør hele den her affære klam, så har han taget penge for sex.. Han har ikke købt en luder, han ER luderen.. Han er simpelthen blevet betalt for at være dig utro og er helt uden samvittighed faktisk gået med til den aftale...
Han siger at han var langt nede fordi DIN mor døde? Det kan da godt være at de havde et super godt forhold til hinanden og at jeres ægteskab kørte lidt af sporet derefter, men i en krise, som det jo er når man mister, er det jo så at man netop holder sammen så godt man nu kan, for det er jo dér man har allermest brug for hinanden som støtte... Og det var din mor, hvis der var nogen der havde "ret" til at gøre noget så dumt, så var det da dig... Ikke at der er nogen der har "ret" til det, for det er simpelthen så respektløst at gøre og et kæmpe brud på tilliden..
Jeg ved hvad jeg ville gøre hvis det var Anders der havde gjort sådan overfor mig.. Han var røget ud på hoved og hale og værs'go at aflevere sin nøgle og så skulle jeg nok pakke hans ting som han kunne hente dagen/dagene efter... Jeg havde absolut ikke haft behov for hverken betænkningstid eller hans forklaringer.. Og jeg elsker min mand meget højt, det må I ikke tvivle på, det er ikke derfor jeg ville reagere sådan, men med givne faktorer, så ville det bare ikke være noget jeg nogensinde kunne glemme eller komme videre fra... Min tillid ville være 100% brudt og mit hjerte ville være uopretteligt knust!
Jeg beundrer dig virkelig hvis du kan komme igennem det her, du ville rumme meget mere tilgivelse end jeg nogensinde kunne komme til. Men jeg forstår og beundrer dig også 100% hvis du vælger at han ikke hører til i dit liv mere...