utroskab af den værste slags ( sorry men denne er lang)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2013

Muhmi

Wow............ 

Er mundlam.........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

jydeinden

i mit hoved er der absolut INGEN undskyldninger der duer når det er utroskab, det er muligt at sige "jamenn det skete af den og den årsag" eller " jamenn jeg var nedtrygt" det er vi da alle sammen i perioder men vi er da ikke alle sammen utro mod vores partner.

I dit sted var der ingen tvivl i mit sind om at jeg ville smutte, jeg ville aldrig nogensinde kunne stole på manden igen, og altid skulle overvåge og være usikker på om han nu talte sandt, og ikke om jeg ville leve sådan en tilværelse

Anmeld

18. juni 2013

Anonym trådstarter

Christina 1974 skriver:

jeg skal lige havde den ind med skeer :-S

Havde du hjulpet så nogle kunne være utro ? 

Eller havde du hjulpet med ideer til hvordan et andet par, kunne få lagt regler sammen om at havde et åbent forhold ?

For det har ret stor betydning for hvad jeg mener om denne tråd.

det andet par ville gerne have et åbent forhold hvor de to ud for sig og havde sex med andre.

Konen var meget interesseret i dette mens manden var skeptisk. Min mand spurgte ,ig til råds efter første gang de havde sex ( men jeg viste jo ikke det handlede om min mand, men troede hun havde fundet en som var single og som jeg ikke kendte) Jeg gav råd om at han skulle tale åbent om det og hvis problemet var at hun var ude med andre kunne de jo gøre det til en ting de havde sammen som eks. trekant. Jeg har intet imod åbne forhold så havde ingen skrubler med at give råd da begge jo var med på ideen.

Hvad jeg ikke viste var at min mand dyrkede sex med konen og altså var mig utro... Så ideen om trekant var jo min men sgu da ikke med min mand... 

Anmeld

18. juni 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

det andet par ville gerne have et åbent forhold hvor de to ud for sig og havde sex med andre.

Konen var meget interesseret i dette mens manden var skeptisk. Min mand spurgte ,ig til råds efter første gang de havde sex ( men jeg viste jo ikke det handlede om min mand, men troede hun havde fundet en som var single og som jeg ikke kendte) Jeg gav råd om at han skulle tale åbent om det og hvis problemet var at hun var ude med andre kunne de jo gøre det til en ting de havde sammen som eks. trekant. Jeg har intet imod åbne forhold så havde ingen skrubler med at give råd da begge jo var med på ideen.

Hvad jeg ikke viste var at min mand dyrkede sex med konen og altså var mig utro... Så ideen om trekant var jo min men sgu da ikke med min mand... 

Anmeld

18. juni 2013

Anonym trådstarter

jeg har ikke smidt ham ud.

Jeg vil ikke gøre noget overilet men han ved at han kan ryge når som helst..

Han spurgte om vi ikke skulle give hinanden et halvt år til at prøve at redde det her.. Jeg har sagt at foreløbig kan han svare på spørgsmål og så må vi se. Hans søster har en lejlighed han kan bo i fra dag til dag så han kan ryge hvert øjeblik..

Hvade det været én gang og ups.. så havde det været nemmere, men det her virker bare så uoverskueligt da det jo er planlagt og flere gange og at han har gjort så meget for at holde det skjult, med begrundelse at så længde den gik så gik den... Han siger at sådan tænkte han der men ikke nu....

Men selv nu bliver han fornærmet når jeg er mistroisk og ikke bare køber hans forklaringer og det giver mig myrekryb....

Han siger at jeg jo må vælge om jeg vil stole på ham eller ej.. så nu er jeg pludselig den onde igen..... ( var jeg også da jeg mistænkte det, men købte hans forklainger før)

Og ja han har ret. Skal det fungere skal jeg stole på ham, men giv mig lige en chance. Har sgu da lige fået det afvide for en uge siden og har siden hen brugt krudt på at få alt afvide.

Nu er han på kursus og ved han er der da jeg selv har hørt med på telefon mm, men når han så pudselig den ene dag skal tideligt afsted bliver han sur over at jeg mistænker at han er hos dem igen...

Jeg ved ikke om jeg kan tilgive det eller stole på ham igen, men lige nu nej og han fatter ikke at det tar tid... Han siger at sådan kan vi jo ikke leve restan af livet og det er self. rigtigt men giv mig for pokker en periode hvor jeg bliver utrug hvis ikke svar eller tid hænger sammen....

eller er jeg helt gal på den??

at det har været et par hvor manden er kommet hjem de 3 af gangene og givet penge gør mig ikke tryg for hvis man ikke kan stole på single kvinder og nu heller ikke på par venner og mande venner hvem kan man så stole på af hans omgangskreds?

Anmeld

18. juni 2013

Christina74

Ok så du hjælp med ideer til et par, der var enige om at knalde uden om. Det kan jeg forholde mig til.

Skulle bare sikre mig, du ikke selv havde opfordret andre til utroskab.

Først skal du havde en kæmpe krammer

Jeg ville ikke kunne fortsætte med sådan en mand.

Han må forøvrigt have nerver af stål, med de historier han har fået bygget op over tid.

Håber du hurtigt finder ud af.,om du kan leve med det.

Anmeld

18. juni 2013

Pikku Myy

Anonym skriver:

Han spurgte om vi ikke skulle give hinanden et halvt år til at prøve at redde det her.. Jeg har sagt at foreløbig kan han svare på spørgsmål og så må vi se. Hans søster har en lejlighed han kan bo i fra dag til dag så han kan ryge hvert øjeblik..

Hvade det været én gang og ups.. så havde det været nemmere, men det her virker bare så uoverskueligt da det jo er planlagt og flere gange og at han har gjort så meget for at holde det skjult, med begrundelse at så længde den gik så gik den... Han siger at sådan tænkte han der men ikke nu....

Men selv nu bliver han fornærmet når jeg er mistroisk og ikke bare køber hans forklaringer og det giver mig myrekryb....

Han siger at jeg jo må vælge om jeg vil stole på ham eller ej.. så nu er jeg pludselig den onde igen..... ( var jeg også da jeg mistænkte det, men købte hans forklainger før)

Og ja han har ret. Skal det fungere skal jeg stole på ham, men giv mig lige en chance. Har sgu da lige fået det afvide for en uge siden og har siden hen brugt krudt på at få alt afvide.

Nu er han på kursus og ved han er der da jeg selv har hørt med på telefon mm, men når han så pudselig den ene dag skal tideligt afsted bliver han sur over at jeg mistænker at han er hos dem igen...

Jeg ved ikke om jeg kan tilgive det eller stole på ham igen, men lige nu nej og han fatter ikke at det tar tid... Han siger at sådan kan vi jo ikke leve restan af livet og det er self. rigtigt men giv mig for pokker en periode hvor jeg bliver utrug hvis ikke svar eller tid hænger sammen....

at det har været et par hvor manden er kommet hjem de 3 af gangene og givet penge gør mig ikke tryg for hvis man ikke kan stole på single kvinder og nu heller ikke på par venner og mande venner hvem kan man så stole på af hans omgangskreds?

Du er ikke galt på den. Når man skal tilgive noget så stort, bliver man nødt til at få lov til at få mange svar HELE TIDEN. Også hvis du vågner midt om natten og bliver usikker, eller får brug for at sikre dig at han er på arbejde. Det handler jo ikke kun om at tilgive, det handler også om kunne stole på hinanden igen. Og lige nu stoler du ikke på ham, så det skal du "lære" igen.Spørgsmålet er om han er klar til at arbejde på jeres forhold. For det bliver nødt til at være på dine præmisser!!

Anmeld

18. juni 2013

mpr

Anonym skriver:

Jeg ville blive hidsig hvis det havde været meget.. at du overhovedet overvejer at forsøge at tilgive ham synes jeg er ret stort.. Jeg ville hvis jeg stod i dit sted, næste gang han kommenterede det sådan svare at det er hans egen skyld og han skulle være glad for du overhovedet overvejer at beholde ham i dit liv...

Du er slet ikke gal på den og han forsøger kun at gøre dig til den onde fordi han forsøger at gøre sig selv uskyldig i hans egen fejltagelse.. Det er noget jeg har hørt før og det bliver ved han kommer ikke til at tage den på egen kappe fuldstændig når han først har forsøgt at gøre dig utryg eller usikker omkring om det er dig den er gal med.. 

Anmeld

18. juni 2013

Benjamins'mor

Jeg kan ikke give dig nogen gode råd som sådan, for hvis min kæreste havde knaldet udenom, så var han røget på stedet.

Han har for et par år siden skrevet på en i min verden forbudt måde med andre kvinder/piger, og endda også kysset med et par stykker. Dette har jeg kunnet tilgive, men fandt jeg ud af han havde været i seng med en anden, ja så var han sku røget.
Sex er mellem to parter i et forhold medmindre andet self er aftalt, så det er i min verden bare så forkert det han har gjort.

Og så synes jeg det forkert han bliver sur på DIG, du skal have love at være lidt mistroisk, hvis i skal få det op at køre (hvis du tilgiver ham) så skal han opbygge din tillid til ham, han kan i denne situation kun være sur på sig selv, det er ham der har gjort noget forkert og ikke dig!

Og en sidste ting, hvis det var min kæreste og jeg havde tilgivet ham, så havde han fået afvide at han aldrig skulle massere nogen igen, det ville jeg slet ikke kunne leve med!

Anmeld

18. juni 2013

Muhmi

Så nu har jeg haft lidt tid til at fordøje den her omgang, så nu vil jeg så prøve at give et svar som jeg håber du kan bruge og hvis ikke så er det helt okay, fordi i sidste ende er det jo dig og din mand det hele handler om, ikke mig og hvad jeg tror jeg ville have gjort i ligende situation...

Først.. Han har været utro, ligemeget om i er gift eller ej, så er dette i mine øjne ganske enkelt utilgiveligt, ja man kan glemme og prøve at leve videre med det i bagagen, men jeg ville aldrig kunne tilgive så stort et tillidsbrud i mit forhold.

Dernæst har han ikke "bare" været utro, han har haft en decideret affære med en gift kvinde, hvor manden "Pimper" hende ud til andre, tilmed folk i forhold (Din mand)

Din mand har løjet, holdt dig for nar og som det jeg synes der virkelig gør hele den her affære klam, så har han taget penge for sex.. Han har ikke købt en luder, han ER luderen.. Han er simpelthen blevet betalt for at være dig utro og er helt uden samvittighed faktisk gået med til den aftale...

Han siger at han var langt nede fordi DIN mor døde? Det kan da godt være at de havde et super godt forhold til hinanden og at jeres ægteskab kørte lidt af sporet derefter, men i en krise, som det jo er når man mister, er det jo så at man netop holder sammen så godt man nu kan, for det er jo dér man har allermest brug for hinanden som støtte... Og det var din mor, hvis der var nogen der havde "ret" til at gøre noget så dumt, så var det da dig... Ikke at der er nogen der har "ret" til det, for det er simpelthen så respektløst at gøre og et kæmpe brud på tilliden..

Jeg ved hvad jeg ville gøre hvis det var Anders der havde gjort sådan overfor mig.. Han var røget ud på hoved og hale og værs'go at aflevere sin nøgle og så skulle jeg nok pakke hans ting som han kunne hente dagen/dagene efter... Jeg havde absolut ikke haft behov for hverken betænkningstid eller hans forklaringer.. Og jeg elsker min mand meget højt, det må I ikke tvivle på, det er ikke derfor jeg ville reagere sådan, men med givne faktorer, så ville det bare ikke være noget jeg nogensinde kunne glemme eller komme videre fra... Min tillid ville være 100% brudt og mit hjerte ville være uopretteligt knust!

Jeg beundrer dig virkelig hvis du kan komme igennem det her, du ville rumme meget mere tilgivelse end jeg nogensinde kunne komme til. Men jeg forstår og beundrer dig også 100% hvis du vælger at han ikke hører til i dit liv mere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.