nogen der har prøvet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2009

Daisy

silden85 skriver:

jeg testede igår, den var desværre negativ, men jeg skal os først have min mens i næste uge

Jeg har ondt lige nu ( tid for min mens i morgen ) HÅBER virkelig den ikke kommer. Kunne ikke vente og testede i dag. Var lige ved at tro den var der, men den var negativ. Jeg synes min mave buler lidt på højre side ( samme sted som der stak for en uge siden ). Måske er det bare indbildinger....suk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2009

Snuffler25

Daisy skriver:

Jeg har ondt lige nu ( tid for min mens i morgen ) HÅBER virkelig den ikke kommer. Kunne ikke vente og testede i dag. Var lige ved at tro den var der, men den var negativ. Jeg synes min mave buler lidt på højre side ( samme sted som der stak for en uge siden ). Måske er det bare indbildinger....suk

Kroppen kan godt spille en et puds Fordi man ønsker det så brændende, at den er der - at man er gravid- at man måske mærker alt meget mere! Og man lægger større og anden betydning i de signaler kroppen sender, end der egentlig er i det.

Sådan har jeg oplevet det med min krop i hvert fald

Anmeld

15. juli 2009

silden85

Snuffler25 skriver:

Kroppen kan godt spille en et puds Fordi man ønsker det så brændende, at den er der - at man er gravid- at man måske mærker alt meget mere! Og man lægger større og anden betydning i de signaler kroppen sender, end der egentlig er i det.

Sådan har jeg oplevet det med min krop i hvert fald

jeg har aldrig haft det sådan før, og jeg stoppede netop med æl-teste, for ikke at jeg skulle tænke for meget på det, men det kan være at det var min ægløsning, selvom det varede i selvom det vare i 3-4 dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.