nogen der har prøvet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2009

silden85

jeg kan hører at du tænket det samme som, jeg har tænkt idag, at det nok bare er min krop der driller mig, eller min mens kommer snart, eller at æl nok er anderledelse den her mdr. men jeg kan ikke gør andet end at vente jeg krydser finger men jeg skal først have æl omkring weekenden. men jeg afventer og ser en gang

p.s astrid sagde først til december

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
silden85 skriver:

jeg kan hører at du tænket det samme som, jeg har tænkt idag, at det nok bare er min krop der driller mig, eller min mens kommer snart, eller at æl nok er anderledelse den her mdr. men jeg kan ikke gør andet end at vente jeg krydser finger men jeg skal først have æl omkring weekenden. men jeg afventer og ser en gang

p.s astrid sagde først til december

ventetiden er ulidelig, men desværre ikke til at slippe udenom
Der er også nogen som føler æl som en sidestikkende følelse, så måske er det det!? er rigtig svært at svare på søde, men måske er den der allerede, måske kommer den lige om lidt, og ellers kommer det senere!
Astrid sagde jo også først sep. til mig, men ændrede "mening" lige pludselig, og hun fik ret
alt hvad jeg kan for dig putte!!!!!

Anmeld

8. juli 2009

silden85

Caroline86 skriver:

ventetiden er ulidelig, men desværre ikke til at slippe udenom
Der er også nogen som føler æl som en sidestikkende følelse, så måske er det det!? er rigtig svært at svare på søde, men måske er den der allerede, måske kommer den lige om lidt, og ellers kommer det senere!
Astrid sagde jo også først sep. til mig, men ændrede "mening" lige pludselig, og hun fik ret
alt hvad jeg kan for dig putte!!!!!

tak søde så håber jeg at det hjælper jeg synes at min ægløsning, plejer at mærke anderledes men jeg finder nok ud af det en gang

Anmeld

8. juli 2009

Daisy

Uha jeg venter også og synes bare jeg er så træt og med kvalme. Fik også et stik i højre side for et par dage siden. Jeg ved ikke om det er mensen der er på vej eller der er bid. Skal først ha' min mens på næste onsdag. Oh ventetiden er ulidelig, selv om det tog 3 år med hvert af vores to andre har jeg endu ikke lært at være tålmodig. Krydser fingrer for dig .

Anmeld

8. juli 2009

silden85

Daisy skriver:

Uha jeg venter også og synes bare jeg er så træt og med kvalme. Fik også et stik i højre side for et par dage siden. Jeg ved ikke om det er mensen der er på vej eller der er bid. Skal først ha' min mens på næste onsdag. Oh ventetiden er ulidelig, selv om det tog 3 år med hvert af vores to andre har jeg endu ikke lært at være tålmodig. Krydser fingrer for dig .

krydser finger for dig jeg skal først have min mens i uge 30 ca.

Anmeld

9. juli 2009

Loualex

silden85 skriver:

idag har jeg haft ondt i den ene side ( som siddestik )  det meste af dagen og haft kvalme her til aften, så jeg vil bare hører om nogen andre der har prøvet det?

men det kan bare være at min krop snyder mig

Det lyder som ægløsnig. sådan havde jeg det da jeg havde ægløsning.

Anmeld

9. juli 2009

silden85

Loualex skriver:

Det lyder som ægløsnig. sådan havde jeg det da jeg havde ægløsning.

min ægløsning plejer ikke at følge som sidestik

Anmeld

9. juli 2009

Snuffler25

Jeg synes også det lyder som ÆL.. det passer oss ca. med dagene, hvis du havde mens 1. dag d. 22/7 - husker ikke om din cyklus har svinget lidt.. men ellers passer det meget godt med ÆL

Anmeld

9. juli 2009

silden85

Snuffler25 skriver:

Jeg synes også det lyder som ÆL.. det passer oss ca. med dagene, hvis du havde mens 1. dag d. 22/7 - husker ikke om din cyklus har svinget lidt.. men ellers passer det meget godt med ÆL

så har min æl flyttete en hel uge frem

Anmeld

14. juli 2009

silden85

Caroline86 skriver:

jeps...få dage efter fik jeg 2 streger!

jeg testede igår, den var desværre negativ, men jeg skal os først have min mens i næste uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.