silden85 skriver:
jeg synes ikke at den siger så meget, men det kan os være at jeg først kan teste næste gange
men jeg synes satdigvæk at det er skummelt at du kan sige at du har/haft det sådan her, oplevede du det før, du blev gravid? det er første gang jeg oplever det med sidestikken og hvor jeg følger at jeg har en prop i halsen, men siden jeg stoppede på p-piller, har jeg haft lidt kvamle hverdag, men ellers ikke noget 
jeg oplevede sidestik"smerterne" faktisk meget hurtigt efter befrugtningen (når jeg tænker tilbage, vidste det jo ikke dengang), og tænkte egentlig at det måske bare var enten indbildning, eller min mens der allerede var på vej (for tidligt, havde en 32 dages cyklus).
Selvom jeg hele tiden sagde til mig selv: "du er IKKE gravid, lad nu være med at blive skuffet", så sagde min mavefornemmelse mig bare at der var en der gemte sig derinde!

en uge inden jeg testede positiv var jeg bare sikker på at jeg var gravid (på trods af negativ g-test) og fik tager hcg- blodprøve med resultatet 5,0 (grænseværdien) så det kunne jeg ikke bruge til noget, men da kvalmen så tog til 3 dage inden jeg testede, var jeg slet ikke i tvivl længere!
Anmeld