nogen der har prøvet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.023 visninger
22 svar
0 synes godt om
8. juli 2009

silden85

idag har jeg haft ondt i den ene side ( som siddestik )  det meste af dagen og haft kvalme her til aften, så jeg vil bare hører om nogen andre der har prøvet det?

men det kan bare være at min krop snyder mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
silden85 skriver:

idag har jeg haft ondt i den ene side ( som siddestik )  det meste af dagen og haft kvalme her til aften, så jeg vil bare hører om nogen andre der har prøvet det?

jeps...få dage efter fik jeg 2 streger!

Anmeld

8. juli 2009

silden85

Caroline86 skriver:

jeps...få dage efter fik jeg 2 streger!

mærkede det os som sidestik, ? og fik det selvom du stod stille? jag har ikke haft det her til aften. kun kvamle

Anmeld

8. juli 2009

Moderator

silden85 skriver:

mærkede det os som sidestik, ? og fik det selvom du stod stille? jag har ikke haft det her til aften. kun kvamle

ja, det beskriver det faktisk meget godt.. senere fik jeg så også stikkende smerter i underlivet, men det startede med at sidde i siden.. også selvom jeg lå ned osv! synes det lyder lovende søde!

Anmeld

8. juli 2009

silden85

ja, det beskriver det faktisk meget godt.. senere fik jeg så også stikkende smerter i underlivet, men det startede med at sidde i siden.. også selvom jeg lå ned osv! synes det lyder lovende søde!

oki   tak søde men jeg er bare bange for at det er min krop der snyder mig, men du siger jo at du har  haft det på samme måde så måske der er en chance ang. kvalmen, føler jeg at der, sidder en prop i halsen på mig  men jeg kan ikke mærke noget nu, ud over kvalmen, men jeg kan først test om lang tid, for jeg havde min mens d. 22 juni - 28 juni ca. men jeg synes os, at min mens var underlig sidste gang, og min sidestik var i min højreside

Anmeld

8. juli 2009

Moderator

silden85 skriver:

oki   tak søde men jeg er bare bange for at det er min krop der snyder mig, men du siger jo at du har  haft det på samme måde så måske der er en chance ang. kvalmen, føler jeg at der, siger en prop i halsen på mig  men jeg kan ikke mærke noget nu, ud og kvalmen, men jeg kan først test om lang tid, for jeg havde min mens d. 22 juni - 28 juni ca. men jeg synes os, at min mens var underlig sidste gang, og min sidestik var i min højreside

min kvalme kommer og går lidt... men den er blevet en del værre jo længere i graviditeten jeg kommer...
Ligamentsmerterne kommer og går også, men startede som sidestiks lign. smerter og satte sig senere midt på, og føles som sådan en strækkende "smerte"... kvalmen kan føles på mange forskellige måder, men min startede lidt ligesom en prop i halsen.. ligesom hvis man har spist ALT for meget, og det virkelig føles som om det sidder helt oppe i halsen.. nu føles kvalmen faktisk mere som sult
Jeg krydser i hvert fald for at den er der putte! - du testede aldrig i sidste måned vel?

Anmeld

8. juli 2009

silden85

Caroline86 skriver:

min kvalme kommer og går lidt... men den er blevet en del værre jo længere i graviditeten jeg kommer...
Ligamentsmerterne kommer og går også, men startede som sidestiks lign. smerter og satte sig senere midt på, og føles som sådan en strækkende "smerte"... kvalmen kan føles på mange forskellige måder, men min startede lidt ligesom en prop i halsen.. ligesom hvis man har spist ALT for meget, og det virkelig føles som om det sidder helt oppe i halsen.. nu føles kvalmen faktisk mere som sult
Jeg krydser i hvert fald for at den er der putte! - du testede aldrig i sidste måned vel?

oki jeg synes at det lyder skummelt   jeg testede dagen efter min mens var stoppet, og den var negativ

Anmeld

8. juli 2009

Moderator

silden85 skriver:

oki jeg synes at det lyder skummelt   jeg testede dagen efter min mens var stoppet, og den var negativ

nå ok... du må nok bare, endnu en gang, være tålmodig så!
Hvad siger din mavefornemmelse?

Anmeld

8. juli 2009

silden85

jeg synes ikke at den siger så meget, men det kan os være at jeg først kan teste næste gange men jeg synes satdigvæk at det er skummelt at du kan sige at du har/haft det sådan her, oplevede du det før, du blev gravid? det er første gang jeg oplever det med sidestikken og hvor jeg følger at jeg har en prop i halsen, men siden jeg stoppede på p-piller, har jeg haft lidt kvamle hverdag, men ellers ikke noget

Anmeld

8. juli 2009

Moderator

silden85 skriver:

jeg synes ikke at den siger så meget, men det kan os være at jeg først kan teste næste gange men jeg synes satdigvæk at det er skummelt at du kan sige at du har/haft det sådan her, oplevede du det før, du blev gravid? det er første gang jeg oplever det med sidestikken og hvor jeg følger at jeg har en prop i halsen, men siden jeg stoppede på p-piller, har jeg haft lidt kvamle hverdag, men ellers ikke noget

jeg oplevede sidestik"smerterne" faktisk meget hurtigt efter befrugtningen (når jeg tænker tilbage, vidste det jo ikke dengang), og tænkte egentlig at det måske bare var enten indbildning, eller min mens der allerede var på vej (for tidligt, havde en 32 dages cyklus).
Selvom jeg hele tiden sagde til mig selv: "du er IKKE gravid, lad nu være med at blive skuffet", så sagde min mavefornemmelse mig bare at der var en der gemte sig derinde!
en uge inden jeg testede positiv var jeg bare sikker på at jeg var gravid (på trods af negativ g-test) og fik tager hcg- blodprøve med resultatet 5,0 (grænseværdien) så det kunne jeg ikke bruge til noget, men da kvalmen så tog til 3 dage inden jeg testede, var jeg slet ikke i tvivl længere!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.