Anonym skriver:
Havde faktisk ikke lige overvejet det der med at han vel skal have mit samtykke - du siger noget.. Jeg er jo som bopælsforældre den der kan bestemme hvilken daginstitution hun skal gå i.
Mht 7/7 ordningen så er det i følge mig slet heller ikke den rigtige løsning, desværre var jeg tvunget til at gå med til det fordi han truede mig med at tage min datter fra mig og alt muligt og fordi jeg ikke havde noget sted at bo dengang så havde jeg ikke selvtilliden og styrken til at kæmpe imod. Så jeg skrev under på en aftale vi selv lavede uden om sfv. Den største fejltagelse jeg nogensinde har begået men følte ikke jeg havde andet valg på det tidspunkt.
så synes jeg du skal gå i sfv og få den lavet om. Du kan sagtens fortælle at du følte dig truet og presset til den ordning men at din datter ikke trives med det. At det lige nu er for meget men at du naturligvis er åben for den mulighed igen når hun er større og mere omstillingsparat.
SFV (alt efter hvilken for der ER bare forskel) giver som regl kun 7/7 hvis BEGGE forældre er enige.
Der kan i også få fastsat feriesamvær..for med den tankegang din ex har så vil han vel også have 2 ugers ferie i træk eller måske 3??
synes du skal snakke med DP om hun kan mærke en forskel om din datter er anderledes når hun er hos sin far...bla. det med forstoppelsen hvis hun selv bemærker det altså. Snak med hende om hun vil være parat til at give en udtalelse hvis SFV beder hende om det.
vil hun gerne det, kan du jo sige til SFv at de kan indhente en udtalelse..for de skal selv bede om den, førend den får vægt.
Anmeld