Skriver som anonym da jeg ikke vil kunne googles men mit brugernavn er (Lu--Ly) uden bindestregerne.
Ja jeg spørger fordi det vist er det min datters far har tænkt sig. Dog uden at han har fortalt mig noget om det, jeg hørte det fra min datters dagpleje mor! Hun sagde at K (min datters far) havde sagt at han har fået lov af kommunen til at hun kan komme i vuggestue nogle dage i den uge han har hende. Jeg så nogenlunde sådan her ud i hovedet:

Hvad fanden er nu det for en ide? Vi deler hende 7/7 og er som forældre vidt forskellige så hun er da forvirret nok i forvejen! Hans begrundelse er at han gerne vil se hvordan hun er sammen med andre børn. For det første er hun sammen med andre børn flere gange om ugen når alle Dp mødrene mødes OG når de er i legestue. For det andet, HAN vil gerne se hvordan hun er blandt andre børn, hvad med hvad der er bedst for hende??
Udover det så stopfodrer han hende. Med det forkerte mad! Hver gang jeg kommer og henter hende efter en uge hos far får jeg at vide af Dp mor at hun har haft hård mave, ingen afføring har haft og dage hvor hun intet har spist. Tirsdag står jeg så med en skrigene unge når hun skal af med den afføring der har hobet sig op.
Er så træt af ham, er jeg helt forkert på den hvis jeg overvejer at gå i statsamtet og få ændret samværdsordningen??
Anmeld