mit hjerte skriger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2013

B&J

Dot D skriver:

Han ser noget bedre ud i dag, heldigvis... Det var en lidt træls afslutning på hans drengefødselsdag, han slog hovedet i knæet på én af de andre drenge...

Hvis du kan få ham til at tage sugerøret "langt" ind i munden, så kan man næsten få det ned uden at det røre inde i munden, det er i hvert fald et forsøg værd, så han kan få noget mad.

Hvis det nu virker, så kan jeg anbefale coop 3 % pære/banan yoghurt, den har lidt extra fedt og der er ingen frugtklumper i, begge dele en fordel, når nu han ikke får så meget andet....

det er lige den yoghurt vi har bare der er masser af fedt i for det har han godt af

jaa det skal prøves imorgen i håb om det kan lykkes og mange tak for rådet..

og jaaa sikke en slutning på sin fødselsdag av av da det er synd for ham.. men godt han har det beder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2013

Koen.

Åh nej søde stakkels Daniel!!

Jeg har haft det og troede jeg sku dø, netop pga man er møgsulten, men alt gør for ondt!
Her hjalp det en lille smule at skylle munden med klorhexidin mundskylle, ved ikke om i kan forklare ham at det skal spyttes ud igen..

Rigtig god bedring med ham

Anmeld

17. juni 2013

Kloster

B&J skriver:

Hold kæft hvor er det hårdt at være mor og far når man ikke kan gøre en skid

Daniel har desværre fået herpes inde i munden og der er blære over alt der inde han er SÅ SULTEN han kan ikke spise fordi de gør så ondt, vi ringede selvfølgelig til vagtlægen i går for at høre om der var noget vi kunne gøre men NIKS vi kan kun vente på det går væk igen..

han græder og græder og vi trøster og trøster masser af kærlighed og kys og kram åhh hvor er det hårdt når man ikke kan gøre noget for sine dejlige dreng

Åh hvor er det synd for sønnike...

Anmeld

17. juni 2013

B&J

Tanja. skriver:

Åh nej søde stakkels Daniel!!

Jeg har haft det og troede jeg sku dø, netop pga man er møgsulten, men alt gør for ondt!
Her hjalp det en lille smule at skylle munden med klorhexidin mundskylle, ved ikke om i kan forklare ham at det skal spyttes ud igen..

Rigtig god bedring med ham

ville ønske jeg kunne have det stedet for ham ..

er ked af du har haft det tror det gør så ondt... det skære i ens hjerte når han bare prøver at spise men det ikke lykkes...

og det med klorhexidinen det vil slet ikke komme ind i hans mund på det punkt ved han godt hvad der skal ind og ikke ind, men ja det ville virke

Anmeld

17. juni 2013

B&J

Kloster skriver:

Åh hvor er det synd for sønnike...

jaa helt vildt er så glad for han sover med hjælp af Panodil i håb om det er beder imorgen

og mange mange tak

Anmeld

17. juni 2013

Koen.

B&J skriver:

ville ønske jeg kunne have det stedet for ham ..

er ked af du har haft det tror det gør så ondt... det skære i ens hjerte når han bare prøver at spise men det ikke lykkes...

og det med klorhexidinen det vil slet ikke komme ind i hans mund på det punkt ved han godt hvad der skal ind og ikke ind, men ja det ville virke

Det er rigtig ubehageligt, såføler godt nok med lille manden, vi voksne ved dadet går væk engang, men det kan man ikke forklare de små pus
Ja så er det ikke nemt, klorhexidin smager jo heler ikke skide fantastisk

Anmeld

17. juni 2013

B&J

Tanja. skriver:

Det er rigtig ubehageligt, såføler godt nok med lille manden, vi voksne ved dadet går væk engang, men det kan man ikke forklare de små pus
Ja så er det ikke nemt, klorhexidin smager jo heler ikke skide fantastisk

ja nemlig og det er mere svært når han er sulten og man prøver at trøste ham og det hele nok skal gå...

jaaa det smager ikke spor godt...

Anmeld

17. juni 2013

bøllen

B&J skriver:

vi har prøvet både sodavands is fløde is han græder bare og drikke yoghurt heller ikke

men håber imorgen eller onsdag at det begynder at blive beder så daniel kan få noget at spise for han er jo ikke den tykkeste dreng i verden

Det lyder ski ikke godt  

det er godt nok ikke sjovt når man intet kan stille op - håber det snart bliver bedre med ham

Anmeld

17. juni 2013

TrineMine86

B&J skriver:

Hold kæft hvor er det hårdt at være mor og far når man ikke kan gøre en skid

Daniel har desværre fået herpes inde i munden og der er blære over alt der inde han er SÅ SULTEN han kan ikke spise fordi de gør så ondt, vi ringede selvfølgelig til vagtlægen i går for at høre om der var noget vi kunne gøre men NIKS vi kan kun vente på det går væk igen..

han græder og græder og vi trøster og trøster masser af kærlighed og kys og kram åhh hvor er det hårdt når man ikke kan gøre noget for sine dejlige dreng

Min lille niece på 20 måneder har haft det 3 gange og har alle gangene fået noget til at sprøjte i munden.. 

Anmeld

17. juni 2013

B&J

bøllen skriver:

Det lyder ski ikke godt  

det er godt nok ikke sjovt når man intet kan stille op - håber det snart bliver bedre med ham

det håber jeg også, for det er ikke sjovt og super hårdt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.