Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hold kæft hvor er det hårdt at være mor og far når man ikke kan gøre en skid
Daniel har desværre fået herpes inde i munden og der er blære over alt der inde han er SÅ SULTEN han kan ikke spise fordi de gør så ondt, vi ringede selvfølgelig til vagtlægen i går for at høre om der var noget vi kunne gøre men NIKS vi kan kun vente på det går væk igen..
han græder og græder og vi trøster og trøster masser af kærlighed og kys og kram åhh hvor er det hårdt når man ikke kan gøre noget for sine dejlige dreng
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tullepoder skriver: Vores pige på 8 mdr, har også lige haft det. Og vi fik noget vi skulle sprøjte i munden på hende 2 gange dagligt, i 10 dage. Og det hjalp ret hurtig. Det er ikke sjovt når de har så ondt. Hun ville ikke engang tage sutten
Vores pige på 8 mdr, har også lige haft det. Og vi fik noget vi skulle sprøjte i munden på hende 2 gange dagligt, i 10 dage. Og det hjalp ret hurtig. Det er ikke sjovt når de har så ondt. Hun ville ikke engang tage sutten
var det noget i fik ved lægen???
for vi fik at vide man ikke kunne få noget og hvis man kan så vil jeg da ha fat i det for at dulme ham så han evt kan få lidt ned, det der piner os er jo han er så sulten og han er ikke en stor dreng på nogle områder
hvor længe tog det for jeres lille pige?
B&J skriver: var det noget i fik ved lægen??? for vi fik at vide man ikke kunne få noget og hvis man kan så vil jeg da ha fat i det for at dulme ham så han evt kan få lidt ned, det der piner os er jo han er så sulten og han er ikke en stor dreng på nogle områder hvor længe tog det for jeres lille pige?
Tullepoder skriver: Først fik vi noget vi skulle smører på da hun 'kun' havde det i mundevigen. Dagen efter kom det så på tungen og læben, så afsted til lægen igen. Vi så en recept på noget flydende. Tror det tog 2-3 dage, så holdt det op med at sprede sig og begyndte at hele. Nu er jeg ikke meget for at give panodil, men det fik hun altså. Så hun bare kunne sove lidt sammenhængende timer
Først fik vi noget vi skulle smører på da hun 'kun' havde det i mundevigen. Dagen efter kom det så på tungen og læben, så afsted til lægen igen. Vi så en recept på noget flydende. Tror det tog 2-3 dage, så holdt det op med at sprede sig og begyndte at hele. Nu er jeg ikke meget for at give panodil, men det fik hun altså. Så hun bare kunne sove lidt sammenhængende timer
her er det heldig vis kun inde i munden kan være vi skulle se tiden an til i morgen og se om der er sket noget der er beder der... ja ved det ikke for hader vores vagtlæger syntes ikke man får den store hjælp ellers må jeg se om jeg kan kontakte min læge imorgen så jeg kan få den rigtige hjælp.
kan du huske hvad det hed.
Daniel får også Panodil for han kan slappe af og falde til ro
B&J skriver: her er det heldig vis kun inde i munden kan være vi skulle se tiden an til i morgen og se om der er sket noget der er beder der... ja ved det ikke for hader vores vagtlæger syntes ikke man får den store hjælp ellers må jeg se om jeg kan kontakte min læge imorgen så jeg kan få den rigtige hjælp. kan du huske hvad det hed. Daniel får også Panodil for han kan slappe af og falde til ro
Tullepoder skriver: Vi fik det ikke fordi hun havde ondt, men fordi lægen sagde hun skulle i behandling. Det smitter, og tænker vi fik det fordi det ikke skulle sprede sig mere tror det forsvinder hurtigere hvis i er i behandling, det er sådan jeg forstod det Kan desværre ikke huske hvad det hed
Vi fik det ikke fordi hun havde ondt, men fordi lægen sagde hun skulle i behandling. Det smitter, og tænker vi fik det fordi det ikke skulle sprede sig mere tror det forsvinder hurtigere hvis i er i behandling, det er sådan jeg forstod det Kan desværre ikke huske hvad det hed
vi fik at vide det ikke smitter , og lige så snart han havde det fint og kunne spise måtte han godt komme af sted.
for når det kun var i munden var det herpes.
hvis han havde fået det på fødder mund uden på hænder osv og inden i så hedder det mund og klovsyge det smitter..
ja nu er jeg forvirret
B&J skriver: vi fik at vide det ikke smitter , og lige så snart han havde det fint og kunne spise måtte han godt komme af sted. for når det kun var i munden var det herpes. hvis han havde fået det på fødder mund uden på hænder osv og inden i så hedder det mund og klovsyge det smitter.. ja nu er jeg forvirret
Tullepoder skriver: Først fik vi at vide det var børnesår, da hun havde det i mundevigen. Da det så også kom i munden, var den nye konklusion herpes. Fik at vide når hun havde været i behandling i 24 timer, smittede hun ikke mere Amen de læger er sku ikke altid til at blive kloge på
Først fik vi at vide det var børnesår, da hun havde det i mundevigen. Da det så også kom i munden, var den nye konklusion herpes. Fik at vide når hun havde været i behandling i 24 timer, smittede hun ikke mere Amen de læger er sku ikke altid til at blive kloge på
jamen daniel bliver nok også resten af ugen for han har det slet ikke godt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128