mit hjerte skriger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2013

B&J

simone_jacobsen skriver:

Se her

http://www.herpeskontrol.dk/content/herpes-smitte- hvor-og-hvorn%C3%A5r

Måske kunne det være det her??

http://www.sygeboern.dk/sygdom/mundbetaendelse

mange tak det er nemlig det.... håber bare alt snart er i orden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2013

simone_jacobsen

Nessie skriver:

nønønør

Nej, det herpes de små børn får smitter ikke, det fik vi også at vide da vores søn havde det

Hos små børn heddet det mundbetændelse og om det lyder følgende;

Smitte

Mundbetændelse smitter gennem luften via spyt. Også genstande, som barnet har rørt ved som for eksempel legetøj, kan bringe smitten videre.

Anmeld

17. juni 2013

B&J

bøllen skriver:

Åh stakkels lille pus. Hvor er det trælst for ham. Håber det snart bliver bedre. Hvad med IS ? drikke yoghurt ?

vi har prøvet både sodavands is fløde is han græder bare og drikke yoghurt heller ikke

men håber imorgen eller onsdag at det begynder at blive beder så daniel kan få noget at spise for han er jo ikke den tykkeste dreng i verden

Anmeld

17. juni 2013

B&J

simone_jacobsen skriver:

Smitte

Mundbetændelse smitter gennem luften via spyt. Også genstande, som barnet har rørt ved som for eksempel legetøj, kan bringe smitten videre.

godt han er hjemme :O så alt skal vasket når han er frisk igen

Anmeld

17. juni 2013

Nessie

simone_jacobsen skriver:

Smitte

Tjah, vi var ved vagtlæge og egen læge, og begge sagde at der ingen behandling var, og at det ikke smittede, men er noget de er født med, som måske/måske ikke bryder ud

Anmeld

17. juni 2013

Dot D

Hvor er det synd for ham

Sophus slog sin mund slemt i fredags og fik en stor flænge inde i munden, øv. Lørdag morgen var han helt hævet i den side, hvor han havde slået sig, og læben var hævet godt og grundigt... 

Han ville/kunne ikke spise, men han fik almindelig yoghurt i et glas med sugerør i, det kunne han godt, måske det var en idé for jer også...

for hurtig bedring

Anmeld

17. juni 2013

B&J

Dot D skriver:

Hvor er det synd for ham

Sophus slog sin mund slemt i fredags og fik en stor flænge inde i munden, øv. Lørdag morgen var han helt hævet i den side, hvor han havde slået sig, og læben var hævet godt og grundigt... 

Han ville/kunne ikke spise, men han fik almindelig yoghurt i et glas med sugerør i, det kunne han godt, måske det var en idé for jer også...

for hurtig bedring

hold da op stakkels lille mand hvor er det synd for ham, håber han har det godt nu

Jeg vil prøve men det er bare som om når yoghurten røre munden så gør det ondt kan godt forstå det men vil helt sikkert prøve det med sugerør for hvis jeg kan få noget mad ned vil jeg de 100%

Anmeld

17. juni 2013

Tullepoder

B&J skriver:

jamen daniel bliver nok også resten af ugen for han har det slet ikke godt

Her fik hun natural yoghurt med jordbær grød i. Og en sutteflaske med kold mme

God bedring med ham

Anmeld

17. juni 2013

Dot D

B&J skriver:

hold da op stakkels lille mand hvor er det synd for ham, håber han har det godt nu

Jeg vil prøve men det er bare som om når yoghurten røre munden så gør det ondt kan godt forstå det men vil helt sikkert prøve det med sugerør for hvis jeg kan få noget mad ned vil jeg de 100%

Han ser noget bedre ud i dag, heldigvis... Det var en lidt træls afslutning på hans drengefødselsdag, han slog hovedet i knæet på én af de andre drenge...

Hvis du kan få ham til at tage sugerøret "langt" ind i munden, så kan man næsten få det ned uden at det røre inde i munden, det er i hvert fald et forsøg værd, så han kan få noget mad.

Hvis det nu virker, så kan jeg anbefale coop 3 % pære/banan yoghurt, den har lidt extra fedt og der er ingen frugtklumper i, begge dele en fordel, når nu han ikke får så meget andet....

Anmeld

17. juni 2013

B&J

Tullepoder skriver:

Her fik hun natural yoghurt med jordbær grød i. Og en sutteflaske med kold mme

God bedring med ham

mange tak håber vi kan få mad i ham i morgen for det er ikke lykkes idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.