Ingen VS. til os :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2013

sus82

Hvor er det træls at I ikke kan få det i ønsker!

hvordan er det område du bor i, er det sådan at man kender hinanden, for så var det måske at forhøre sig lidt omkring og så prøve at finde en dagpleje der gør meget ud af at besøge andre, og så ønske hende. Har selv min datter i en dagpleje som fire ud af fem dage er sammen med andre dagplejere, så hun får både trygheden ved den lille gruppe, samtidig med at hun ser rigtig mange andre børn også på hendes egen alder. Jeg håber sådan at hun har plads når lillebror skal i dagpleje, også selvom de har planer om at lave vuggestue.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2013

l.kjoeller

Miss BananaHammock skriver:

Vi vil så gerne have trolden i vuggestue, men har lige fået afvide at det med garanti ikke kan lade sig gøre før til december eller januar (han skal starte 2/9) - så vi skal starte med dagpleje også skifte ham over hvis det er.

Øv sidder bare tilbage med en total knude i maven over at jeg ikke kan få det til min søn som jeg mener er bedst. Og der er bare ikke noget at gøre! Bliver faktisk helt vildt ked af det. ØV øv øv

Intet imod dagpleje - har jo ikke haft børn i dagpleje - det er bare slet ikke vores ønske. Og vil helst ikke skabe debat om hvorfor det ene skulle være bedre end det andet. Ved der er fordele og ulemper ved begge.

Er der ikke nogle solstråle historier derude som kan lette mit humør?

kender flere som stod i samme situation med lykkelig udgang. det passede nemlig med de havde nogle gode måneder i dp og var godt forberedte til vuggestue . så kan godt være det kan blive et godt forløb . men kan godt forstå dig hvis du helst ser det skal være vuggestue

Anmeld

18. juni 2013

gonefishing

Vi vil så gerne have trolden i vuggestue, men har lige fået afvide at det med garanti ikke kan lade sig gøre før til december eller januar (han skal starte 2/9) - så vi skal starte med dagpleje også skifte ham over hvis det er.

Øv sidder bare tilbage med en total knude i maven over at jeg ikke kan få det til min søn som jeg mener er bedst. Og der er bare ikke noget at gøre! Bliver faktisk helt vildt ked af det. ØV øv øv

Intet imod dagpleje - har jo ikke haft børn i dagpleje - det er bare slet ikke vores ønske. Og vil helst ikke skabe debat om hvorfor det ene skulle være bedre end det andet. Ved der er fordele og ulemper ved begge.

Jeg troede der var 2 måneders garanti på vuggestuer? altså SKAL i ha en vuggestuen efter 2 måneder ved ansøgning

Anmeld

18. juni 2013

Louise H.

En dreng i min datters dagpleje er lige skiftet over til vs, de havde også været på venteligt i lang tid

Anmeld

18. juni 2013

Carina:-)

Jeg ville tage en ung pige i huset indtil I kan få vuggestue.

Hun kan gå legestue,svømning ,biblioteket og mødes med andre unge piger.

Det giver en rolig start for et lille barn+ At hun kan være med til at køre ham ind i vs-

Det giver også ro om morgen at man ikke skal fare ud af døren,ro for ham og ikke mindst mulighed for at han  er hjemme med en han kender ved f.eks sygdom .

Der er tilskud at hente ved kommunen.I Herning er det omkring 4500 pr måned i cool cash til at betale en ung pige

Anmeld

18. juni 2013

helle85

nu nå du vil have en solstråle histiore (staves)

min datter gik hos verden bedste dagpleje hun er rigtig god til at læse børnene Freja var glad for hende lige fra start og da hun var inde i en perioede hvor hun ikke ville sove til middag der blive hun ikke tvungede til det så hyggede de sig bare i stedet med evt at sætte hår, bage kage som vi fik med hjem, forberede eftermiddags mad, osv. min dreng som ikke var meget for andre mennesker var også vil med hende fra første gang hvis du har nogen spørgsmål er du velkommen til at skrive

Anmeld

18. juni 2013

Pigent

Jeg ved ikke om i har sådan en i nærheden af hvor i bor, men hvad med at prøve at få ham i en stor dagpleje. Jeg kender en stor dagpleje og der er 3-4 voksene og 8-10 børn. 
Det er jo næsten ligesom en vuggestue og det kunne være i blev så glade for det at i var fri for at flytte ham senere

Anmeld

18. juni 2013

Miss BananaHammock

Flodkilling skriver:

Jeg troede der var 2 måneders garanti på vuggestuer? altså SKAL i ha en vuggestuen efter 2 måneder ved ansøgning

Altså hvis man søger så skal de komme med en plads to måneder efter?

Anmeld

18. juni 2013

Miss BananaHammock

Tak for alle jeres svar og gode historier og forslag.

Vi har valgt at se det an - finde ud af hvem vi får som dp - møde hende og tag den derfra. Som mange af jer skriver, så kan det jo være vi bliver super glade for dp'en.

Nu håber jeg bare vi snart får mere info.

Anmeld

18. juni 2013

gonefishing

Altså hvis man søger så skal de komme med en plads to måneder efter?

ja. indefor 2-5km afstand eller noget i den stil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.