Ingen VS. til os :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.021 visninger
29 svar
7 synes godt om
17. juni 2013

Miss BananaHammock

Vi vil så gerne have trolden i vuggestue, men har lige fået afvide at det med garanti ikke kan lade sig gøre før til december eller januar (han skal starte 2/9) - så vi skal starte med dagpleje også skifte ham over hvis det er.

Øv sidder bare tilbage med en total knude i maven over at jeg ikke kan få det til min søn som jeg mener er bedst. Og der er bare ikke noget at gøre! Bliver faktisk helt vildt ked af det. ØV øv øv

Intet imod dagpleje - har jo ikke haft børn i dagpleje - det er bare slet ikke vores ønske. Og vil helst ikke skabe debat om hvorfor det ene skulle være bedre end det andet. Ved der er fordele og ulemper ved begge.

Er der ikke nogle solstråle historier derude som kan lette mit humør?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Miss BananaHammock skriver:

Vi vil så gerne have trolden i vuggestue, men har lige fået afvide at det med garanti ikke kan lade sig gøre før til december eller januar (han skal starte 2/9) - så vi skal starte med dagpleje også skifte ham over hvis det er.

Øv sidder bare tilbage med en total knude i maven over at jeg ikke kan få det til min søn som jeg mener er bedst. Og der er bare ikke noget at gøre! Bliver faktisk helt vildt ked af det. ØV øv øv

Intet imod dagpleje - har jo ikke haft børn i dagpleje - det er bare slet ikke vores ønske. Og vil helst ikke skabe debat om hvorfor det ene skulle være bedre end det andet. Ved der er fordele og ulemper ved begge.

Åh altså. Det er aldrig sjovt med sådan en udmelding. Hm... har i overvejet muligheden for flerbørnsdagpleje? Det er næsten som en vuggestue, blot lidt anderledes da det er DP med tilsynsførende pædagog som har fælles lokaler. De findes også som sammenslutninger i private ordninger. Så er der gerne 8 børn. Ved ikke om det måske kunne være noget? 

Anmeld

17. juni 2013

Miss BananaHammock

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Åh altså. Det er aldrig sjovt med sådan en udmelding. Hm... har i overvejet muligheden for flerbørnsdagpleje? Det er næsten som en vuggestue, blot lidt anderledes da det er DP med tilsynsførende pædagog som har fælles lokaler. De findes også som sammenslutninger i private ordninger. Så er der gerne 8 børn. Ved ikke om det måske kunne være noget? 

Næh det har jeg aldrig hørt om - men det skal da helt sikkert undersøges! Tak!

Anmeld

17. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Næh det har jeg aldrig hørt om - men det skal da helt sikkert undersøges! Tak!

Ved der er private ordninger hvor de er 8-10 børn. Vores søn er lige blevet tilbudt flerbørnsdagpleje i kommunal ordning. De er 3 DP og 8 unger  Håber det måske kan være løsningen 

Anmeld

17. juni 2013

karisima

Jeg blev også tilbudt en dagpleje plads jeg slet ikke var interesseret i. I stedet valgte jeg at få min datter passet hjemme under fritvalgsordningen (Århus Kommune). Jeg ved ikke om alle kommuner har den løsning?? 

Det betyder at man får udbetalt tilskud fra kommunen til at ansætte en børnepasser hjemme. Kan varmt anbefales!

Anmeld

17. juni 2013

Mettefpigen

Jeg ville også helst have haft min basse i vuggestue men kunne heller ikk få det så han kom i dp og det har bare været helt fantastisk :-D

Så synes ikk du skal være så ked af det :-)

Anmeld

17. juni 2013

Miss BananaHammock

karisima skriver:

Jeg blev også tilbudt en dagpleje plads jeg slet ikke var interesseret i stedet valgte jeg at få min datter passet hjemme under fritvalgsordningen (Århus Kommune). Jeg ved ikke om alle kommuner har den løsning?? 

Det betyder at man får udbetalt tilskud fra kommunen til at ansætte en børnepasser hjemme. Kan varmt anbefales!

Dejligt at I fandt en løsning.

Jeg vil gerne have vores ud blandt mange børn - så det vil slet ikke være noget for os. Men fedt at det var en løsning for jer!!

Anmeld

17. juni 2013

L&V

Den følelse kender vi alt for godt her hjemme. Nu er Laura desværre blevet for gammel til at flytte så det bliver dp all the way noget jeg har og har haft svært ved at acceptere og må tit sluge nogle kameler på den konto..

Anmeld

17. juni 2013

karisima

Dejligt at I fandt en løsning.

Jeg vil gerne have vores ud blandt mange børn - så det vil slet ikke være noget for os. Men fedt at det var en løsning for jer!!

Det behøves jo ikke være permanent. Min datter blev passet hjemme fra hun var 10 mrd til 1 år og så var der en vuggestue plads :-)

Anmeld

17. juni 2013

Miss BananaHammock

Mettefpigen skriver:

Jeg ville også helst have haft min basse i vuggestue men kunne heller ikk få det så han kom i dp og det har bare været helt fantastisk :-D

Så synes ikk du skal være så ked af det :-)

Det er jeg glad for at høre! Håber jeg får en lige for os når det nu er sådan. Vil også nødig flytte ham når han først er startet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.