Ingen VS. til os :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2013

Miss BananaHammock

Månsson skriver:

Den følelse kender vi alt for godt her hjemme. Nu er Laura desværre blevet for gammel til at flytte så det bliver dp all the way noget jeg har og har haft svært ved at acceptere og må tit sluge nogle kameler på den konto..

Hvornår er de for gamle til at blive flyttet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2013

Miss BananaHammock

karisima skriver:

Det behøves jo ikke være permanent. Min datter blev passet hjemme fra hun var 10 mrd til 1 år og så var der en vuggestue plads :-)

Nej - vi kan jo flytte ham når pladsen kommer. Synes næsten bare det er synd at flytte ham når han lige er faldet ordentligt til. Men det er nok bare mors bekymring.

Anmeld

17. juni 2013

Mettefpigen

Miss BananaHammock skriver:

Det er jeg glad for at høre! Håber jeg får en lige for os når det nu er sådan. Vil også nødig flytte ham når han først er startet.

Min dp er bare helt fantastisk, eks og jeg gik fra hinanden i jan, så er desværre nødsaget til at skifte dp, og fuck det gør ondt!... Så glad er jeg blevet for hende......

Anmeld

17. juni 2013

Miss BananaHammock

Mettefpigen skriver:

Min dp er bare helt fantastisk, eks og jeg gik fra hinanden i jan, så er desværre nødsaget til at skifte dp, og fuck det gør ondt!... Så glad er jeg blevet for hende......

FEDT! Altså ikke at du måtte skifte, men at I var blevet så glade for hende.

Anmeld

17. juni 2013

Mettefpigen

FEDT! Altså ikke at du måtte skifte, men at I var blevet så glade for hende.

Jaa.... Det kan da også ske at det blir sådan for jer..... Måske i skulle se hvem i får tilbudt også se hvordan det går..... Hvis det ikk går som i vil have det kan i evt skifte til vg.... :-)

Anmeld

17. juni 2013

Miss BananaHammock

Mettefpigen skriver:

Jaa.... Det kan da også ske at det blir sådan for jer..... Måske i skulle se hvem i får tilbudt også se hvordan det går..... Hvis det ikk går som i vil have det kan i evt skifte til vg.... :-)

Ja det er også min ro lige nu - at vi jo stadig står på til vs just in case.

Anmeld

17. juni 2013

L&V

Hvornår er de for gamle til at blive flyttet?

De ska hu nå et fuld år i vuggestue.

Anmeld

17. juni 2013

Miss BananaHammock

Månsson skriver:

De ska hu nå et fuld år i vuggestue.

ok!

Anmeld

18. juni 2013

Sara.

karisima skriver:

Jeg blev også tilbudt en dagpleje plads jeg slet ikke var interesseret i. I stedet valgte jeg at få min datter passet hjemme under fritvalgsordningen (Århus Kommune). Jeg ved ikke om alle kommuner har den løsning?? 

Det betyder at man får udbetalt tilskud fra kommunen til at ansætte en børnepasser hjemme. Kan varmt anbefales!

Jeg kommer fra Århus og har før hørt om fritvalgs ordningen. Men ingen har rigtig kunne fortælle den pricise pris.
Mon du vil ud med det? Det er af ren nysgerrighed at jeg spørger.
Mvh Sara

Anmeld

18. juni 2013

karisima

Sara. skriver:

Jeg kommer fra Århus og har før hørt om fritvalgs ordningen. Men ingen har rigtig kunne fortælle den pricise pris.
Mon du vil ud med det? Det er af ren nysgerrighed at jeg spørger.
Mvh Sara

Det afhænger lidt af hvor meget man betaler i løn

Man får 75% af de udgifter man har til løn, feriepenge osv i tilskud men ikke mere end 6299,- pr måned (for et barn under 3 år)

Dvs hvis du betaler 10.000,- i løn ville du skulle have 7500,- i tilskud men du får kun 6299,- Og din egenbetaling vil være 3701,- pr mdr.

Gir det mening?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.