Er jeg urimlig?.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2013

RGN

Profilbillede for RGN
katrine26 skriver:

Hejsa. Jo han er normalt en yderst ansvarlig far og har været enorm god til at tage over især her i gravidliteten. jeg tror også bare lige at igår var en dårlig dag for mig da jeg havde en så meget hovedepine, og jeg har på intet tidspunkt været bare for at min søn skulle komme til skade. Vi fik heldigvis en rigtig god snak senere på aften. Katrine26.

Jeg kan også sagtens forstå dig. Det er mere de lidt voldsomme reaktioner det har skabt hos andre brugere.

Jeg synes ikke det er synd for din søn, at far faldt i søvn, men det var synd for dig du ikke fik hvilet dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2013

katrine26

RGN skriver:

Jeg kan også sagtens forstå dig. Det er mere de lidt voldsomme reaktioner det har skabt hos andre brugere.

Jeg synes ikke det er synd for din søn, at far faldt i søvn, men det var synd for dig du ikke fik hvilet dig.

Mange tak. Ja syntes nu heller ikke min søn lige pludselig er stakkels dreng og tråden handle ik om det men mere om jeg i min gode ret havde lov til at blive gal på ham. Men alle skal gave lov til deres meninger om jeg så er enig eller ej.  . Katrine26. 

Anmeld

17. juni 2013

katrine26

effie skriver:

jammen når han så første gang falder i søvn..

måtte du jo bare konstateret at i begge var trætte og i blev nødt til at tage jer sammen, sammen, istedet for at du igen går op og ligger dig.

og bliver sur over at manden ikke har gjodt som du syntes var smartest..

jeg syntes i er lige ufleksible begge to.

Jeg syntes ikke jeg gider komme ind på om hvem der var mest urimlig eller ufleksibel af os. Vi fik en god snak senere på aften, og er begge blevet enige om at det ikke skal ske igen. Katrine26.

Anmeld

17. juni 2013

MorDk

katrine26 skriver:

Jeg syntes det er lidt meget og kalde ham uansvarlig og egoistisk, ja jeg blev sur og tosset på ham, men nå det er sagt så var jeg ikke på noget tidspunkt " bange" for vores søns vejne. Det jeg blev sur over var at han ikke fik ham i seng tids nok og at jeg måtte stå op og give ham den rugbrødsmad, da jeg havde så ondt i hovede. Katrine26.

Ja men det er min mening. I har lavet en aftale om at du skulle hvile dig. Så skal han jo ikke lægge sig vel? Og sove fra det hele? Det sys jeg er egoistisk og til dels uansvarligt.

Anmeld

17. juni 2013

katrine26

MorDk skriver:

Ja men det er min mening. I har lavet en aftale om at du skulle hvile dig. Så skal han jo ikke lægge sig vel? Og sove fra det hele? Det sys jeg er egoistisk og til dels uansvarligt.

Ja vi skal alle have lov til vores meninger. . Katrine26.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.