Jeg skal insemineres i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2013

o1Mutte

BigHope13 skriver:

Lyder meget som vores forløb. Første gang var jeg også er nervevrag og ved andet forsøg var jeg meget mere afslappet tænkte ikke så meget over det og levede bare livet helt normalt og det gav jo så også gevinst

Så gør jeg lige dig kunsten efter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2013

BigHope13

o1Mutte skriver:

Så gør jeg lige dig kunsten efter

Det synes jeg da helt bestemt du skulle tage at gøre

Anmeld

16. juni 2013

o1Mutte

BigHope13 skriver:

Det synes jeg da helt bestemt du skulle tage at gøre

Anmeld

16. juni 2013

Hullabullabulla

o1Mutte skriver:

Ja mine æg blev erklæret store nok igår.. Havde et på 15, et på 17 og et på 18.. Det er bare ca kan underligt nok ikke huske det præcist..

Min tro på dette forsøg? Hmm ikke god.. Jeg har ingen forventninger, indtil videre..
Skulle jo fortsætte med Gonal F i yderligere to dage..
Og fik at vide igår at min slimhinde var lidt til den tynde side.. 6,3mm var den.. Sidste gang var den 7mm.. Så hvis det ikke lykkedes denne gang så vil de ændre i min medicin for at se om det får min slimhinde til at blive tykkere.

Så nu er jeg lidt interesseret i hvor tykke jeres slimhinde var, i jeres forsøg? For blev helt trist og bange for at den er for tynd og at det er derfor at jeg ikke bliver gravid..

Knus fra mig..

Jeg fik menopur godt nok, første gang var slimhinden 7 mm, anden gang 8 mm og der fik jeg crinone også -3. gang ved jeg ikke hvad den var ved befrugtningstidspunktet men der var dosis af menopur sat op og på 10. dagen var den 9 mm og blev gravid ..

Krydser alt hvad jeg kan!!!  

Anmeld

17. juni 2013

o1Mutte

Britt88 skriver:

Jeg fik menopur godt nok, første gang var slimhinden 7 mm, anden gang 8 mm og der fik jeg crinone også -3. gang ved jeg ikke hvad den var ved befrugtningstidspunktet men der var dosis af menopur sat op og på 10. dagen var den 9 mm og blev gravid ..

Krydser alt hvad jeg kan!!!  

Mange tak.. Håber jeg bliver gravid denne gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.