Jeg skal insemineres i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.860 visninger
34 svar
24 synes godt om
16. juni 2013

o1Mutte

Ja mine æg blev erklæret store nok igår.. Havde et på 15, et på 17 og et på 18.. Det er bare ca kan underligt nok ikke huske det præcist..

Min tro på dette forsøg? Hmm ikke god.. Jeg har ingen forventninger, indtil videre..
Skulle jo fortsætte med Gonal F i yderligere to dage..
Og fik at vide igår at min slimhinde var lidt til den tynde side.. 6,3mm var den.. Sidste gang var den 7mm.. Så hvis det ikke lykkedes denne gang så vil de ændre i min medicin for at se om det får min slimhinde til at blive tykkere.

Så nu er jeg lidt interesseret i hvor tykke jeres slimhinde var, i jeres forsøg? For blev helt trist og bange for at den er for tynd og at det er derfor at jeg ikke bliver gravid..

Knus fra mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2013

esioul

o1Mutte skriver:

Ja mine æg blev erklæret store nok igår.. Havde et på 15, et på 17 og et på 18.. Det er bare ca kan underligt nok ikke huske det præcist..

Min tro på dette forsøg? Hmm ikke god.. Jeg har ingen forventninger, indtil videre..
Og fik at vide igår at min slimhinde var lidt til den tynde side.. 6,3mm var den.. Sidste gang var den 7mm.. Så hvis det ikke lykkedes denne gang så vil de ændre i min medicin for at se om det får min slimhinde til at blive tykkere.

Så nu er jeg lidt interesseret i hvor tykke jeres slimhinde var, i jeres forsøg? For blev helt trist og bange for at den er for tynd og at det er derfor at jeg ikke bliver gravid..

Knus fra mig..

Held og lykke søde

Anmeld

16. juni 2013

Putomanen

Held og lykke, jeg fingre for

Jeg har desværre aldrig fået at vide, hvor tyk min slimhinde var, kun at den var, som den skulle være.

Anmeld

16. juni 2013

tweety2060

Har desværre ikke erfaring i insemination, men derfor skal du ikke snydes for et "pøj-pøj"

Anmeld

16. juni 2013

o1Mutte

esioul skriver:

Held og lykke søde

tusind mange tak søde

Anmeld

16. juni 2013

BigHope13

o1Mutte skriver:

Knus fra mig..

Dejligt med 3 fine æg
jeg er ikke selv blevet oplyst om tykkelsen på slimhinden ved mine forsøg men jeg krydser alligevel alt hvad jeg kan for at det lykkedes jer denne gang

Anmeld

16. juni 2013

o1Mutte

Putomanen skriver:

Held og lykke, jeg fingre for

Jeg har desværre aldrig fået at vide, hvor tyk min slimhinde var, kun at den var, som den skulle være.

Mange tak!

Jeg ville egentlig også helt ikke havde vidst noget Så var der da en ting mindre at bekymre sig om

Anmeld

16. juni 2013

o1Mutte

tweety2060 skriver:

Har desværre ikke erfaring i insemination, men derfor skal du ikke snydes for et "pøj-pøj"

Mange mange tak

Anmeld

16. juni 2013

o1Mutte

BigHope13 skriver:

Dejligt med 3 fine æg
jeg er ikke selv blevet oplyst om tykkelsen på slimhinden ved mine forsøg men jeg krydser alligevel alt hvad jeg kan for at det lykkedes jer denne gang

Mange tak

Ja det mindste er immervæk 2mm større end det mindste sidste gang Så håber da det er et godt tegn

Anmeld

16. juni 2013

ønskebørn74

Knus fra mig..

Held og lykke med det.. 

Jeg kom på menopur som laver en god slimhinden i vores sidste forsøg.. Og der ligger jo to fine bøller i min mave so resultat...

WEEEEEEEEEE... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.