Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
BigHope13 skriver: Ja da Uhh det er så spændende en tid
Ja da Uhh det er så spændende en tid
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
o1Mutte skriver: Ja lægen sagde også at den jo bliver ved med at vokse lidt. Men man bliver godt nok stadig bekymret
Ja lægen sagde også at den jo bliver ved med at vokse lidt. Men man bliver godt nok stadig bekymret
Der er to dage på gonal-F og ægløsnings sprøjten Buster den vildt..
Held og lykke med detdet
ejjj hvor lækkert smukke håber virkelig at det lykkes for jer denne gang. glæder mig ti at høre hvordan det gik håber på glædes nyheder om 2 uger. de har bare at gå stærkt <3
o1Mutte skriver: Mange tak! Jeg ville egentlig også helt ikke havde vidst noget Så var der da en ting mindre at bekymre sig om
Mange tak! Jeg ville egentlig også helt ikke havde vidst noget Så var der da en ting mindre at bekymre sig om
o1Mutte skriver: Ja spændende / nervepirrende / opslidende Jeg var et nervevrag sidst.. Denne gang føles det anderledes.. Tager tingene noget mere roligt.. Håber jeg kan fortsætte med det de næste 15 dage
Ja spændende / nervepirrende / opslidende Jeg var et nervevrag sidst.. Denne gang føles det anderledes.. Tager tingene noget mere roligt.. Håber jeg kan fortsætte med det de næste 15 dage
ønskebarn74 skriver: Der er to dage på gonal-F og ægløsnings sprøjten Buster den vildt..
engodmor skriver: Held og lykke med detdet
sille000 skriver: ejjj hvor lækkert smukke håber virkelig at det lykkes for jer denne gang. glæder mig ti at høre hvordan det gik håber på glædes nyheder om 2 uger. de har bare at gå stærkt <3
Putomanen skriver: Jeg har også en tendens til at ville vide alt, og så skal det da også lige Googles til udødelighed bagefter
Jeg har også en tendens til at ville vide alt, og så skal det da også lige Googles til udødelighed bagefter
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128