Jeg skal insemineres i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2013

o1Mutte

BigHope13 skriver:

Ja da Uhh det er så spændende en tid

Ja spændende / nervepirrende / opslidende Jeg var et nervevrag sidst.. Denne gang føles det anderledes.. Tager tingene noget mere roligt.. Håber jeg kan fortsætte med det de næste 15 dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2013

ønskebørn74

o1Mutte skriver:

Ja lægen sagde også at den jo bliver ved med at vokse lidt. Men man bliver godt nok stadig bekymret

Der er to dage på gonal-F og ægløsnings sprøjten Buster den vildt.. 

Anmeld

16. juni 2013

EnGodMor

Held og lykke med detdet

Anmeld

16. juni 2013

sille000

ejjj hvor lækkert smukke håber virkelig at det lykkes for jer denne gang. glæder mig ti at høre hvordan det gik håber på glædes nyheder om 2 uger. de har bare at gå stærkt  <3

Anmeld

16. juni 2013

Putomanen

o1Mutte skriver:

Mange tak!

Jeg ville egentlig også helt ikke havde vidst noget Så var der da en ting mindre at bekymre sig om

Jeg har også en tendens til at ville vide alt, og så skal det da også lige Googles til udødelighed bagefter

Anmeld

16. juni 2013

BigHope13

o1Mutte skriver:

Ja spændende / nervepirrende / opslidende Jeg var et nervevrag sidst.. Denne gang føles det anderledes.. Tager tingene noget mere roligt.. Håber jeg kan fortsætte med det de næste 15 dage

Lyder meget som vores forløb. Første gang var jeg også er nervevrag og ved andet forsøg var jeg meget mere afslappet tænkte ikke så meget over det og levede bare livet helt normalt og det gav jo så også gevinst

Anmeld

16. juni 2013

o1Mutte

ønskebarn74 skriver:

Der er to dage på gonal-F og ægløsnings sprøjten Buster den vildt.. 

Så håber jeg den bliver super tyk

Anmeld

16. juni 2013

o1Mutte

engodmor skriver:

Held og lykke med detdet

Mange tak

Anmeld

16. juni 2013

o1Mutte

sille000 skriver:

ejjj hvor lækkert smukke håber virkelig at det lykkes for jer denne gang. glæder mig ti at høre hvordan det gik håber på glædes nyheder om 2 uger. de har bare at gå stærkt  <3

Mange tak smukke, håber også tiden kommer til at flyve af sted

Anmeld

16. juni 2013

o1Mutte

Putomanen skriver:

Jeg har også en tendens til at ville vide alt, og så skal det da også lige Googles til udødelighed bagefter

Haha jeg har lige sat og googlet ''Slimhinde ved IUI'' og læst alt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.