Muhmi skriver:
Vil du gerne have at jeg skriver at alting nok skal blive godt? Jeg håber jo selvfølgelig både for din, din mors, din fars og din datters skyld at hun nok skal blive sund og rask igen.. Men det lyder desværre bare ikke sådan..
Du må endelig ikke misforstå og tro at jeg mente noget ondt med det jeg skrev, men nogle gange kan det være godt at det ikke kun er folk der siger at alting nok skal gå der skriver, så bliver chokket måske ikke ligeså stort...
Ååh, det er så snørklet at skulle begive sig ud i sådan noget her når der er så stærke følelser indblandet... Undskyld, glem alt hvad jeg skriver og jeg gør hvad jeg ellers plejer at gøre i sådan nogle situationer som denne...:

Nej nej slet ikke.... Du må ikke tro du skrev noget forkert for det gjorde du bestemt ikke

jeg sys dit indlæg var et dejligt indslag...
Det jeg mente var bare at man nok automatisk i sådan en situation søger efter nogen som skriver at vi tager fejl og at det hele nok skal gå... Men alligevel er det ikke det man søger for man ved jo godt selv at det ikke passer men man klynger sig til hvert et lille håb alligevel.....
Aii det blev vidst også lidt rodet

Men NEJ du har intet skrevet forkert og desværre er jeg enig med dig... Det tyder ikke godt desværre...... Håber nok bare det ikke er SÅ slemt endnu.... At vi stadig har tid sammen
Anmeld